Gravatar

#8501 Hr. Nielsen 13 år siden

Ericmase (8498) skrev:
Se dog alle sæsonerne
Er jeg også i gang med, men kan dog kun følge med i et afsnit ad gangen. Bedste serie ever synes jeg nu ikke det er. Så dem da de først kørte på Tv, for snart mange år siden og elskede dem, men sprang fra da de blev ved. De har mistet lidt i dag, men er dog stadig gode nok. I øvrigt blev det til et afsnit af Star Trek: The Next Generation - sæson 2 i stedet for. Dem er jeg nemlig også i fuld sving med:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#8502 Skeloboy 13 år siden

Copie Conforme
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#8503 MMB 13 år siden

Kruse (8499) skrev:
"Hoop Dreams"

Også her
Gravatar

#8504 Collateral 13 år siden

Lord Beef Jerky (8500) skrev:
Jeg skal se Battleship i aften! Jeg forventer et mesterværk!

Så jeg også i dag... Kan være vi der har fundet en film vi kan blive enige om sucks.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8505 Twister 13 år siden

Efter at have afsluttet Six Feet Under (genial-serie!) er jeg startet på Dexter. Så jeg snupper mig et afsnit mere :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#8506 Collateral 13 år siden

The Devil's Chair
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8507 Lord Beef Jerky 13 år siden

Collateral (8504) skrev:
Så jeg også i dag... Kan være vi der har fundet en film vi kan blive enige om sucks.

Næhæ, jeg var til tider fint underholdt. Jeg undres dog meget over The Insiders anmeldelse... 5/10 passer fint for mit vedkommende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8508 Collateral 13 år siden

Lord Beef Jerky (8507) skrev:
Næhæ, jeg var til tider fint underholdt. Jeg undres dog meget over The Insiders anmeldelse... 5/10 passer fint for mit vedkommende.

Synes den var elendig.
Gravatar

#8509 Lord Beef Jerky 13 år siden

Collateral (8508) skrev:
Synes den var elendig.

Det kan jeg skam sagtens forstå.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8510 Åkepool 13 år siden

Collateral (8508) skrev:
Synes den var elendig.

Synes det var udemærket god actionpopcornderudaf-underholdning.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: