Gravatar

#8531 misuma 13 år siden

Gik ind i stuen, gloede på potentielle titler jeg kunne beskue i aften...men er nu lusket i seng for at læse mere af Joe Hill's bog Horns.

Eller måske skuler jeg over kærestens skulder og ser House i små glimts.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#8532 Neranders 13 år siden

Ericmase (8530) skrev:
Mesterfilm!

Hørt!
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#8533 Twister 13 år siden

Collateral (8523) skrev:
Fornuftigt sted at genstarte filmkiggeriet. Et mesterværk IMO.

En spændende film. skuespillet var jo eminent og stilen passede perfekt til fortællingen. Og et dejligt soundtrack oven i. Jojoh, det var skam en ganske udmærket oplevelse :)

Steffan Rasmussen (8522) skrev:
Tager du så en sjus til?

Filmen skræmte mig ret meget væk fra alkohol :P
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#8534 Zombi 13 år siden

Tager nok hul på femte sæson af Dexter i aften.
Gravatar

#8535 Twister 13 år siden

Unbreakable og derefter tager jeg hul på anden sæson af Dexter :).
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#8536 Twister 13 år siden

Twister (8535) skrev:
Unbreakable og derefter tager jeg hul på anden sæson af Dexter :).

Jeg gemmer Unbreakable til imorgen og snupper Nikolaj Arcels Sandheden om mænd istedet. Den har jeg længe gerne ville se :)
Gravatar

#8537 Kruse 13 år siden

Captain America: The First Avenger - Jeg har ikke ret store forventninger, så jeg er spændt på om de bliver indfriet :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8538 misuma 13 år siden

Shame
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#8539 Collateral 13 år siden

Kruse (8537) skrev:
Captain America: The First Avenger - Jeg har ikke ret store forventninger, så jeg er spændt på om de bliver indfriet :)

Den er nu ganske fin synes jeg. Lidt run of the mill måske, men stadig fint underholdende og præstationerne løfter den IMO over middel.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8540 Kruse 13 år siden

Collateral (8539) skrev:
Den er nu ganske fin synes jeg. Lidt run of the mill måske, men stadig fint underholdende og præstationerne løfter den IMO over middel.

Den kommer nok også lige akkurat over middel hos mig. Jeg synes til gengæld ikke at der var ret mange af skuespilspræstationerne, der var specielt interessante eller gode(det fungerede dog). Chris Evans fungerede skam fint i hovedrollen, og da først at Hugo Weaving "blev" til Red Skull, så blev han også ganske underholdende. Jeg synes dog ikke at hans accent fungerer særligt godt, og jeg følte at det begrænsede ham meget i store dele af filmen. Han kan nu ellers være ret fantastisk med sin stemme, men det følte jeg desværre ikke at han var her. Dominic Cooper var til gengæld ret så underholdende i denne film, som det excentriske Howard Stark, og han stjal hver en scene han var med i.

Eller var den da okay underholdende, med noget til tider knapt så kønt special effects arbejde.

6/10
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: