Gravatar

#8741 Ericmase 13 år siden

Kruse (8740) skrev:
Rain Man

Det er yderst en rigtig god film, men er dog en del vildere med "Forrest Gump" :-)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#8742 Collateral 13 år siden

Das Weisse Band
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8743 Ispep 13 år siden

Snupper gensyn med Profeten og Goodfellas.
Gravatar

#8744 MMB 13 år siden

+1
Gravatar

#8745 Riqon 13 år siden

Jeg bor i Bergen, hvor der er international filmfestival denne uge... er der nogen af disse film, I særligt kan anbefale?

http://www.biff.no/2012/no/program/
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#8746 MMB 13 år siden

Riqon (8745) skrev:
Jeg bor i Bergen, hvor der er international filmfestival denne uge... er der nogen af disse film, I særligt kan anbefale?

http://www.biff.no/2012/no/program/

Beasts of the Southern Wild får formentlig en Oscar-nominering for bedste film. Den har taget alle med storm, selvom det er en smallere film.

De urørlige (aka Intouchables) har også fået forrygende medfart - især af publikum. Det er også Frankrigs bud på en Oscar-nominering.

Hanekes Amour ville jeg også se.

Vinterbergs Jagten virker også oplagt, nu hvor du har muligheden for at se den allerede.

Anna Karenina virker også som et must.

Følgende film ville jeg også se, hvis jeg havde tid:
Footnote, Holy Motors, Kapringen, Seven Psychopaths, Searching for Sugar Man, Rust and Bone (Rust og Bein hedder den derinde),

Lækkert program i øvrigt. :)
Gravatar

#8747 wigant 13 år siden

Udover de som Foeller har bævnt kunne End of watch også være en mulighed. Den har fået temmelig fine anmeldelser.

Hvis jeg selv kun kunne vælge én af filmene blev det med 100% sikkerhed Beasts of the Southern Wild hvor jeg vælger at tro hypen er berretiget
Gravatar

#8748 Steffan Rasmussen 13 år siden

Foeller (8746) skrev:
Searching for Sugar Man

Se den før alle andre. Det er en fantastisk fortælling.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#8749 Collateral 13 år siden

Skal se Lawless i biffen lidt senere på dagen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8750 Kruse 13 år siden

13 Assassins
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: