Jeg vil se en masse film i aften!! :D Men så klarer jeg ikke at bestemme mig for hvilken, og denne bestemmelsesproces har det med at trække ud, så jeg af og til aldrig får set mere end et eller andet afsnit af en sit-com... :p
The only way to beat a troll is to not play their game.
Jeg vil se en masse film i aften!! :D Men så klarer jeg ikke at bestemme mig for hvilken, og denne bestemmelsesproces har det med at trække ud, så jeg af og til aldrig får set mere end et eller andet afsnit af en sit-com... :p
Kender det godt!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Da jeg er i gang med Bond kavalkade, forsætter jeg i eftermiddag med You Only Live Twice. En af de Bond-film jeg elskede stort da jeg som ganske ung så den i biografen da den lokale biograf holdt Bond Kavalkade. Den holder ikke helt så godt i dag, har set den flere gange siden, men den underholder mig nu stadig fint og derfor ser jeg frem til at smide mig i mit filmrum og se den:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#8737 Hvor meget 'ældre' snakker vi om? En af dem er From Russia With Love, men også Goldfinger kommer derop. Hvis vi kommer længere frem, kommer der et par andre med i ligningen også måske.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#8731 Riqon 13 år siden
#8732 Batsy 13 år siden
#8733 Kruse 13 år siden
#8734 Collateral 13 år siden
#8735 Kruse 13 år siden
#8736 Hr. Nielsen 13 år siden
#8737 Ispep 13 år siden
Hvad er favoritterne af de ældre bond-film?
#8738 Takfornu 13 år siden
#8739 Hr. Nielsen 13 år siden
#8740 Kruse 13 år siden