Er kørt helt død i Dexter midt i sæson 3. Den startede rigtig godt, og nu er den bare vendt 180 og endt i en sæbeopera. Den er jo gabende kedelig...
Er det kun i sæson 3, at den halter så meget eller bliver det blot værre? Som det er nu, så kan jeg bestemt ikke se, hvordan den skal kunne holde dampen i 7 sæsoner.
#8792 Sæson 4 er helt oppe på siden af første sæson. Derudover synes jeg ellers at både anden og tredje sæson også er gode, imens femte og sjette er ret ligegyldige.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Ok, jeg må holde lidt ud endnu, selvom det er svært. Jeg kan simpelthen heller ikke udstå hende søsteren. Jeg har lyst til at kyle fjernbetjeningen efter tv'et, hver gang hun toner frem på skærmen.
Dexter er en fremragende serie, og selvom 5eren er svag nogen steder ødelægger det på ingen måder den overordnede oplevelse for mig. Er pjattet med den serie.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#8791 MOVIE1000 13 år siden
#8792 Snaden 13 år siden
Er det kun i sæson 3, at den halter så meget eller bliver det blot værre? Som det er nu, så kan jeg bestemt ikke se, hvordan den skal kunne holde dampen i 7 sæsoner.
#8793 Lord Beef Jerky 13 år siden
#8794 Kruse 13 år siden
Naaah, ikke helt! Starten på sæson 4(de første 3-4 afsnit) er faktisk tæt på seriens bund i niveau, men det bliver heldigvis meget bedre efter det.
#8795 Lord Beef Jerky 13 år siden
#8796 Snaden 13 år siden
....suk, jeg savner Breaking Bad!
#8797 Collateral 13 år siden
#8798 Kruse 13 år siden
#8799 Snaden 13 år siden
#8800 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."