Gravatar

#8841 Ispep 13 år siden

Nu findes der sgu heller ikke ret mange film du kan lide, Foeller-man :D

De bedste har jo... det bedste. Det ved du jo selv :D
Gravatar

#8842 MMB 13 år siden

Ispep (8841) skrev:

Nu findes der sgu heller ikke ret mange film du kan lide, Foeller-man :D

Ah, det ved jeg nu ikke. :P Kunne du så lide The Informant?
Gravatar

#8843 Ispep 13 år siden

Den er lige udskudt et par timer. Skal lige ordne nogle gøremål, så snupper jeg den. Hvis alt går vel, snupper jeg en biotur og ser Argo senere på dagen :D
Gravatar

#8844 MMB 13 år siden

Ispep (8843) skrev:

Den er lige udskudt et par timer. Skal lige ordne nogle gøremål, så snupper jeg den. Hvis alt går vel, snupper jeg en biotur og ser Argo senere på dagen :D

Argo får jeg forhåbentlig også set i denne uge. :)

I dag blev det til et gensyn med The Thin Red Line. Den var bedre, end jeg huskede. :)
Gravatar

#8845 MMB 13 år siden

Kom med et bud på noget artsy fartsy, jeg skal se i dag. Helst noget, der er på en af Netflix'erne.
Gravatar

#8846 Zombi 13 år siden

Foeller (8845) skrev:
Kom med et bud på noget artsy fartsy, jeg skal se i dag. Helst noget, der er på en af Netflix'erne.

Okay her er hvad du skal se:

Kan vi få en trommehvirvel
[url= DA![/url]
Gravatar

#8847 Ispep 13 år siden

Foeller (8844) skrev:
The Thin Red Line. Den var bedre, end jeg huskede

Den har også vundet for mig med tiden. Den kræver lidt sin overmand :D Har ikke netflix, så må være dig svar skyldig :D

Informant blev set, og jeg var bestemt ikke skuffet. Herlig film, afdæmpet ganske vist og nemt at afvise som værende kedelig, men jeg synes den var skarp og Damon ses i hans livs rolle. Visuelt også en vidunderlig film, som minder lidt om Finchers stil.
Gravatar

#8848 MMB 13 år siden

Ispep (8847) skrev:
Den har også vundet for mig med tiden. Den kræver lidt sin overmand :D Har ikke netflix, så må være dig svar skyldig :D

Informant blev set, og jeg var bestemt ikke skuffet. Herlig film, afdæmpet ganske vist og nemt at afvise som værende kedelig, men jeg synes den var skarp og Damon ses i hans livs rolle. Visuelt også en vidunderlig film, som minder lidt om Finchers stil.

Vi bliver da heller aldrig enig om noget. ;)
Gravatar

#8849 Ispep 13 år siden

Foeller (8848) skrev:
Vi bliver da heller aldrig enig om noget. ;)

Måske ikke :D Men jeg kender faktisk ikke så meget til din smag?
Gravatar

#8850 MMB 13 år siden

Ispep (8849) skrev:
Måske ikke :D Men jeg kender faktisk ikke så meget til din smag?

Den er god, kan jeg godt røbe.

Skriv ny kommentar: