Den er lige udskudt et par timer. Skal lige ordne nogle gøremål, så snupper jeg den. Hvis alt går vel, snupper jeg en biotur og ser Argo senere på dagen :D
Den er lige udskudt et par timer. Skal lige ordne nogle gøremål, så snupper jeg den. Hvis alt går vel, snupper jeg en biotur og ser Argo senere på dagen :D
Argo får jeg forhåbentlig også set i denne uge. :)
I dag blev det til et gensyn med The Thin Red Line. Den var bedre, end jeg huskede. :)
Den har også vundet for mig med tiden. Den kræver lidt sin overmand :D Har ikke netflix, så må være dig svar skyldig :D
Informant blev set, og jeg var bestemt ikke skuffet. Herlig film, afdæmpet ganske vist og nemt at afvise som værende kedelig, men jeg synes den var skarp og Damon ses i hans livs rolle. Visuelt også en vidunderlig film, som minder lidt om Finchers stil.
Den har også vundet for mig med tiden. Den kræver lidt sin overmand :D Har ikke netflix, så må være dig svar skyldig :D
Informant blev set, og jeg var bestemt ikke skuffet. Herlig film, afdæmpet ganske vist og nemt at afvise som værende kedelig, men jeg synes den var skarp og Damon ses i hans livs rolle. Visuelt også en vidunderlig film, som minder lidt om Finchers stil.
#8841 Ispep 13 år siden
Nu findes der sgu heller ikke ret mange film du kan lide, Foeller-man :D
De bedste har jo... det bedste. Det ved du jo selv :D
#8842 MMB 13 år siden
Ah, det ved jeg nu ikke. :P Kunne du så lide The Informant?
#8843 Ispep 13 år siden
#8844 MMB 13 år siden
Argo får jeg forhåbentlig også set i denne uge. :)
I dag blev det til et gensyn med The Thin Red Line. Den var bedre, end jeg huskede. :)
#8845 MMB 13 år siden
#8846 Zombi 13 år siden
Okay her er hvad du skal se:
Kan vi få en trommehvirvel
#8847 Ispep 13 år siden
#8848 MMB 13 år siden
Vi bliver da heller aldrig enig om noget. ;)
#8849 Ispep 13 år siden
Måske ikke :D Men jeg kender faktisk ikke så meget til din smag?
#8850 MMB 13 år siden
Den er god, kan jeg godt røbe.