Tror jeg stødte på din gamle liste for ikke længe siden, nu jeg tænker mig om :D Men tingene har nok også ændret sig siden.
Mit problem med lister er, at der hele tiden kommer nye film til. Så med mindre tråden står åben i al evighed, så kunne det være cool nok.
Hehe, jeg havde håbet, at listen havde gået over i glemslen, men jeg tænkte nok, at det ikke skulle være tilfældet. :) Men jeg var 16 år på det tidspunkt, så jeg kan roligt sige, at der er kommet mange ændringer siden.
#8851 Ispep 13 år siden
haha! Det tror jeg selv BN synes om hans :D Har du en liste, eller noget, som overdommeren mig kan vurdere? :D
#8852 MMB 13 år siden
Nej, men der kommer en liste på et tidspunkt. :) jeg kunne godt linke til mine IMDb ratings, men vil hellere gemme det til en topliste.
#8853 Ispep 13 år siden
De dér "tidspunkter" giver jeg ikke meget for her på siden :D
#8854 MMB 13 år siden
Forståeligt nok. :) En ting er dog sikkert. Jeg laver ikke en tråd, før jeg ved, hvilke film som skal på listen. :)
#8855 Ispep 13 år siden
Logisk nok :D
Tror jeg stødte på din gamle liste for ikke længe siden, nu jeg tænker mig om :D Men tingene har nok også ændret sig siden.
Mit problem med lister er, at der hele tiden kommer nye film til. Så med mindre tråden står åben i al evighed, så kunne det være cool nok.
#8856 MMB 13 år siden
Hehe, jeg havde håbet, at listen havde gået over i glemslen, men jeg tænkte nok, at det ikke skulle være tilfældet. :) Men jeg var 16 år på det tidspunkt, så jeg kan roligt sige, at der er kommet mange ændringer siden.
Anyway, nu vil jeg se Network for første gang. :)
#8857 Ispep 13 år siden
Nu smutter jeg i bio og snupper Argo.
#8858 Richard Burton 13 år siden
Fuldkommen genial og måske mere aktuel end nogensinde. Ren 10'er!
#8859 MMB 13 år siden
Ja, den var ret så fremragende. Langt forud for sin tid. :)
#8860 Hr. Nielsen 13 år siden
Ja, det er en fremragende film med en herlig sarkastisk tone og så er den sørgelig aktuel!