Jeg skal til at se "Løvernes Konge". Det er mange år siden at jeg sidst så den, og det er derfor også første gang på BD. Og så bliver det første gang at jeg skal se den med engelsk tale.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det var awesome! Eller det var jo faktisk mere end awesome. Det var fantastisk! Da jeg nok ikke havde set den siden engang før teenage-årene, så har jeg haft svært ved at vurdere hvor god den virkelig var, men efter gensynet nu her, må jeg jo bare konkludere at det er et mesterværk :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det var awesome! Eller det var jo faktisk mere end awesome. Det var fantastisk! Da jeg nok ikke havde set den siden engang før teenage-årene, så har jeg haft svært ved at vurdere hvor god den virkelig var, men efter gensynet nu her, må jeg jo bare konkludere at det er et mesterværk :)
Ja, den er fantastisk. Bedste musical nogensinde. :)
Ikke for at nævne The Lion king rises traileren, epicness! OG er enig med jer begge, men den SKAL ses på engelsk, ikke at den danske er slem. Den engelske har bare meget mere slagkraft, og mere følelse lagt ind i stemmerne.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Ikke for at nævne The Lion king rises traileren, epicness! OG er enig med jer begge, men den SKAL ses på engelsk, ikke at den danske er slem. Den engelske har bare meget mere slagkraft, og mere følelse lagt ind i stemmerne.
Ja, den engelske er bedst, men den danske udgave får nu også mange point af mig alene på nostalgien. :)
#8871 Kruse 13 år siden
#8872 MMB 13 år siden
Awesome
Awesome
Awesome! :D
#8873 Slettet Bruger [2559402234] 13 år siden
Hun kunne ikke rigtigt komme sig over det der skete i begyndelsen.
#8874 Kruse 13 år siden
#8875 MMB 13 år siden
#8876 Ispep 13 år siden
hehe!! Han er ofte ikke særlig glad for film, fornemmer jeg. Spæner væk fra stedet omgående :D
#8877 Batsy 13 år siden
#8878 MMB 13 år siden
Ja, den engelske er bedst, men den danske udgave får nu også mange point af mig alene på nostalgien. :)
#8879 MMB 13 år siden
Hohohohoho...
#8880 Batsy 13 år siden
Mindes jeg voksede op med den engelske, da min Bedste mor havde den på VHS på Engelsk, og så jeg den danske og det faldte egentlig lidt til jorden..
Den engelske sparker alle versioners røv, dog er det nogle gode nogen af dem!