Gravatar

#8981 Batsy 13 år siden

Åkepool (8978) skrev:
Me too. Jeg forstår ikke behovet for at afbryde en film, god eller dårlig, for at hoppe på nettet.
Men vi er jo også bare et par gamle havenisser, BN ;)

Well, startede den og så skulle jeg på det lille hus, og derefter kom min far og bad om hjalp. Da jeg kom ind, besluttede jeg mig lige at gå herind og sige jeg var gået ind, men skulle nok bare have sagt jeg skulle til at se den. Gamle havenisser:P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8982 Snaden 13 år siden

Du skal da absolut ikke undskylde over for nogen, Batsy. At nogle prøver at diktere en måde at se film på er da nok nærmere det, som man skal undre sig over.
Gravatar

#8983 BN 13 år siden

Snaden (8982) skrev:
At nogle prøver at diktere en måde at se film på er da nok nærmere det, som man skal undre sig over.

"Diktere"???? Så at give udtryk for undren på baggrund af et ønske om, at folk må få den bedst mulige film-oplevelse, er at "diktere" dem noget?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8984 Snaden 13 år siden

Bedst mulige film-oplevelse? Skal du bestemme, hvordan Batsy får den bedst mulige film-oplevelse?
Gravatar

#8985 Batsy 13 år siden

#Snaden Because Im the hero filmz deserves, but not the one it needs right now. So they will hunt me . Because I can take it. Because im not their hero. Im a silent guardian. A watchful protector. A Dark Knight.

:D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8986 Hr. Nielsen 13 år siden

#8984 Jesus dog, hvor små ting skal vi diskutere.....Så vil jeg diskutere om din ret til at blande dig i BN's ret til at blande sig i Batsy's ret!!!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#8987 Snaden 13 år siden

uha uha, så fik man lavet lidt røre i den lille andedam herinde. Du må tage fat på lige præcis det emne du vil og så diskutere du bare derud af. Jeg skal nok svare tilbage, hvis jeg synes at der er noget at indvende.

Edit: Jeg synes bare det er dårlig stil, at Batsy nærmest skal sidde og undskylde fordi han har skrevet herinde 35 min efter han har startet en film.

Edit: Ret mig endelig, men udtrykket "flueknepperi" er vist mere eller mindre normen herinde, så hvorfor er lige netop dette en småting?
Gravatar

#8988 Hr. Nielsen 13 år siden

#8987 Jeg har tømmermænd...sovet for lidt.....lavt blodsukker......Pick one;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#8989 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg prøvede bare at være sjov. Undskyld at i alle bliver så sure.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8990 Snaden 13 år siden

@Lord Beef jerky

Hvad satan, nu skal jeg.... :)

Skriv ny kommentar: