Gravatar

#8991 Lord Beef Jerky 13 år siden

Aaargh hilfe bitte!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8992 Batsy 13 år siden

Lord Beef Jerky (8989) skrev:
Jeg prøvede bare at være sjov. Undskyld at i alle bliver så sure.

Jeg vidste det skam godt, du skal ikke undskylde. Vi alle ved du er en drillepind der snart er kommet i level 10000, og din gamerscore på din spil er aldrig over 1000 GS, noob!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8993 Lord Beef Jerky 13 år siden

Batsy (8992) skrev:
Jeg vidste det skam godt, du skal ikke undskylde. Vi alle ved du er en drillepind der snart er kommet i level 10000, og din gamerscore på din spil er aldrig over 1000 GS, noob!

Er det fordi du vil slås, du siger sådn noget? Så vidt jeg husker er min gamerscore langt over din fordi du kun er en souschef med svans på!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8994 Batsy 13 år siden

Lord Beef Jerky (8993) skrev:
Er det fordi du vil slås, du siger sådn noget? Så vidt jeg husker er min gamerscore langt over din fordi du kun er en souschef med svans på!

1v1 halo 3! bring it bastard!, taberen giver Beef Jerky! always wanted to try that!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8995 BN 13 år siden

Snaden (8984) skrev:
Bedst mulige film-oplevelse? Skal du bestemme, hvordan Batsy får den bedst mulige film-oplevelse?

"Diktere" - "bestemme" .... jeg synes, du skulle tage og ændre dit profilnavn til 'Overfortolkeren'.

Ups, nu har jeg sikkert igen prøvet at diktere andre noget!!!!!!!!!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8996 Snaden 13 år siden

Du er så sød når du er harm, BN. Du er vist vant til at få din vilje.
Gravatar

#8997 BN 13 år siden

Snaden (8996) skrev:
Du er så sød når du er harm, BN. Du er vist vant til at få din vilje.

Jeg er hverken sød eller harm. Og nej, hvis jeg var vant til at få min vilje, sad DU i dette øjeblik på toppen af Mount Øverst og sang 'Kylling med softice og pølser', mens dine frosne, blødende fingre klimprede løs på et imaginært klaver.
Gravatar

#8998 Snaden 13 år siden

Amen, det er jo fantastisk som du kan. Du er da helt utrolig. Skal jeg flette en hat af papir til dig, så du rigtig kan fører dig frem, som filmz - nu - kronede konge af god smag (og vigtigst af alt, rigtig og regelret måde at se og færdes på inde for begrebet; filmkiggeri).
Gravatar

#8999 BN 13 år siden

Snaden (8998) skrev:
Skal jeg flette en hat af papir til dig, så du rigtig kan fører dig frem, som filmz - nu - kronede konge

Ja tak! Og lad det gå lidt tjep!
Gravatar

#9000 Zombi 13 år siden

Tak for underholdningen gutter! Det er mægtigt! :D

Skriv ny kommentar: