Gravatar

#9011 Batsy 13 år siden

Åkepool (9009) skrev:
Batsy, du skal tage "X-Men" filmene og start med den første fra Singer.
Så kan det være at du kan få skubbet mig igang med også at gense dem. Har boxen stående, men sniger mig omkring den hver gang jeg vælger film.

Eftesom jeg har set X-men og first class, ikke for længe siden, så valgte jeg at se X-men 2, men giv dem endelig et gik! synes det nogle flotte udgivelser!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9012 Lord Beef Jerky 13 år siden

Batsy (8994) skrev:
1v1 halo 3! bring it bastard!, taberen giver Beef Jerky! always wanted to try that!

1v1 Catan, modderfokker! Taberen giver en tur til Antarktis! Always wanted to try that!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#9013 Batsy 13 år siden

Lord Beef Jerky (9012) skrev:
1v1 Catan, modderfokker! Taberen giver en tur til Antarktis! Always wanted to try that!

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9014 Snaden 13 år siden

Tror jeg starter dagen med et gensyn med 2001 - A SPACE ODYSSEY. Jeg æælsker den film.
Gravatar

#9015 knipsknips 13 år siden

Thor & Captain America Begge BD
Gravatar

#9016 Skeloboy 13 år siden

The Story of Sin
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#9017 Kruse 13 år siden

"Open Range" på BD
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9018 NightHawk 13 år siden

Først et gensyn med den charmerende semi-klassiker A Charlie Brown Christmas. :)

Senere i aften står den så på ren guilty pleasure i form af hhv. Terminal Velocity og Maximum Overdrive. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#9019 MMB 13 år siden

Kruse (9017) skrev:
"Open Range" på BD

Skriv gerne, hvad du synes.
Gravatar

#9020 Ericmase 13 år siden

BRUTAL INCASSO!!!!!
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: