Håbede på at modtage Days of Heaven og Oslo 31 August idag, men nej :D Tror måske jeg snupper 13 Assasins, som jeg skulle have set for længst, men blev udskudt.
Ok! Selvom det godt kan se sådan ud, så havde jeg faktisk ikke set din kommentar før jeg skrev en lille anmeldelse af filmen. Men netop herlig lille perle passer umådelig godt på denne film.
Den tjekker ja da lige ud. Går ud fra den er at finde i What we saw tråden. :)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Edit: Jeg synes bare det er dårlig stil, at Batsy nærmest skal sidde og undskylde fordi han har skrevet herinde 35 min efter han har startet en film.
Batsy skal ikke undskylde en skid. Jeg tror han kender både BN, Herren af det tørrede kød og mig, godt nok til ikke at tage vores meninger så skide tungt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Batsy skal ikke undskylde en skid. Jeg tror han kender både BN, Herren af det tørrede kød og mig, godt nok til ikke at tage vores meninger så skide tungt.
Jeg kunne ikke selv have sagt det bedre, ærede havenisse-kollega. ;-)
Sad rent faktisk og var meget ked af jeres kommentar, ej jeg tog det ikke så tungt, meget lidt. Dog skal jeg dog takke Snaden som er ny her, at forsvare mig, men Snaden BN, Lord Beef ISÆR er nogle spøgefugle, og Åkepool skal også tages med ;)
Hmm, sider lidt og overvejer med at gense X-men serien eller se Cpt america, dont know what to do... og hvis jeg nu skulle tage at gense x-men serien, nej jeg skal ikke se Orgins Wolverine, den er jeg så småt og begynde at synes at blive ret så unødvendig i serien. First class, eller den første fra singer af? Help please!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Batsy, du skal tage "X-Men" filmene og start med den første fra Singer. Så kan det være at du kan få skubbet mig igang med også at gense dem. Har boxen stående, men sniger mig omkring den hver gang jeg vælger film.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#9001 Ispep 13 år siden
#9002 BN 13 år siden
#9003 Snaden 13 år siden
#9004 Neranders 13 år siden
Den tjekker ja da lige ud. Går ud fra den er at finde i What we saw tråden. :)
"That's rough, buddy."
#9005 Snaden 13 år siden
#9006 Åkepool 13 år siden
#9007 BN 13 år siden
Jeg kunne ikke selv have sagt det bedre, ærede havenisse-kollega. ;-)
#9008 Batsy 13 år siden
Hmm, sider lidt og overvejer med at gense X-men serien eller se Cpt america, dont know what to do... og hvis jeg nu skulle tage at gense x-men serien, nej jeg skal ikke se Orgins Wolverine, den er jeg så småt og begynde at synes at blive ret så unødvendig i serien. First class, eller den første fra singer af? Help please!
#9009 Åkepool 13 år siden
Så kan det være at du kan få skubbet mig igang med også at gense dem. Har boxen stående, men sniger mig omkring den hver gang jeg vælger film.
#9010 Snaden 13 år siden
I den anledning vil jeg så sætte mig til at se Lost in Translation :)