Gravatar

#9401 misuma 13 år siden

Den franske Livide via PS3 ;)
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#9402 Neranders 13 år siden

Gensyn med den aldeles gode The Sky Crawlers.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#9403 Kisbye 13 år siden

Fik lige lidt inspiration inde på Amour tråden.
Code inconnu er en Haneke film jeg ikke har set og den ligger på us netflix.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#9404 Hr. Nielsen 13 år siden

Neranders (9402) skrev:
Gensyn med den aldeles gode The Sky Crawlers.
Glæder mig den er aldeles god, for har købt den hjem:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#9405 Neranders 13 år siden

Thomas E. Nielsen (9404) skrev:
Glæder mig den er aldeles god, for har købt den hjem:)

Dog vil jeg advare om, det er en noget atypisk anime, særligt på dens mere eksperimenterende visuelle udtryk, samt fortællingens tempo. Omend, er det en film, hvor jeg drager stærke tematiske paralleller til instruktørens mesterlige Ghost in the Shell og Blade Runner, og ja egentlig også Moon. Det er en film med langsomt tempo med to forskellige visuelle stilarter, der adskiller sig i karakterenes meget simple design og de yderst flotte luftkampe. Håber dog den vil falde i den smag, når du får den set, og er frisk på en lille diskussion om den, da jeg endnu ikke rigtig kender andre, der har set den eller det i sinde.
"That's rough, buddy."
Gravatar

#9406 Ispep 13 år siden

The Sky Crawlers så jeg til tyve kr i blockbuster på dvd, så tror jeg køber den :0
Gravatar

#9407 Hr. Nielsen 13 år siden

Neranders (9405) skrev:
Omend, er det en film, hvor jeg drager stærke tematiske paralleller til instruktørens mesterlige Ghost in the Shell og Blade Runner
Det er begge film jeg i hvert fald sætter særdeles højt:) Så må jeg se om stilen lægger til, trækker fra eller bare er? Jeg skal nok, når den engang er set, prøve at huske at smide et par kommentarer.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#9408 Neranders 13 år siden

Thomas E. Nielsen (9407) skrev:
Så må jeg se om stilen lægger til, trækker fra eller bare er?

For mig er det med til at gøre filmen mere interessant end den i forvejen er. Dog er jeg forstående for, diversitet i design og visuel stile, kan være med til at ødelægge illusionen for nogle.
"That's rough, buddy."
Gravatar

#9409 Kisbye 13 år siden

Nu vil jeg se Kjærlighetens kjøtere (us netflix) hvis jeg kan holde øjnene åbne. Den ser ihvertfald kold ud.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#9410 Kruse 13 år siden

"Bottle Rocket"
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: