Første gang? hvad synes du om den? Har ikke set den endnu, men har lige fået en mail om at den kan afhentets på det lokale bibliotek. Jeg er lidt nervøs for om det bliver det nye Twilight.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg er lidt nervøs for om det bliver det nye Twilight.
Det er der jo nogen der har oplevelse af, men jeg kunne nu ret godt lide den og har langt mere sympati for både universet og karaktererne heri end det var tilfældet med 'Twilight' filmene. Der er en kærlighedstrekant, men den er væsentlig mere nedtonet. Om det så kommer til at gå i den forkerte retning i de senere film ved jeg ikke, men tvivler jeg på.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#9411 knipsknips 13 år siden
Falkoner. Den er blevet min foretrukne bio herovre efterhånden.
#9412 Hr. Nielsen 13 år siden
#9413 Twister 13 år siden
#9414 Kruse 13 år siden
#9415 Hr. Nielsen 13 år siden
#9416 Batsy 13 år siden
#9417 Snaden 13 år siden
#9418 MOVIE1000 13 år siden
Første gang? hvad synes du om den? Har ikke set den endnu, men har lige fået en mail om at den kan afhentets på det lokale bibliotek. Jeg er lidt nervøs for om det bliver det nye Twilight.
#9419 Collateral 13 år siden
Det er der jo nogen der har oplevelse af, men jeg kunne nu ret godt lide den og har langt mere sympati for både universet og karaktererne heri end det var tilfældet med 'Twilight' filmene. Der er en kærlighedstrekant, men den er væsentlig mere nedtonet. Om det så kommer til at gå i den forkerte retning i de senere film ved jeg ikke, men tvivler jeg på.
#9420 Snaden 13 år siden