Gravatar

#9431 Kisbye 13 år siden

Jeg vil se The Masque of the Red Death(Netflix USA)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#9432 Kisbye 13 år siden

Den var ikke helt dårlig
Nu vil jeg se The 39 Steps(Netflix Ireland)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#9433 Kisbye 13 år siden

Så er jeg i Canada og vil nu se Ace in the Hole via Netflix.
Gravatar

#9434 Zombi 13 år siden

I aften vil jeg se Marley.
Gravatar

#9435 Kisbye 13 år siden

Hvorfor ikke slutte dagen med en god gang finsk socialrealisme?
Jeg vil se første film i Aki Kaurismäki's Proletariat trilogi: Shadows in Paradise (Varjoja paratiisissa)
Gravatar

#9436 Kisbye 13 år siden

Anden del af Proletariat trilogien: Ariel
Gravatar

#9437 Kisbye 13 år siden

Har lagt mærke til at der gerne indgår en Pølsevogn i Kaurismäki's film, så nu er spændt om det også er tilfældet med sidste film i Proletariat trilogien: The Match Factory Girl (Tulitikkutehtaan tyttö)
Gravatar

#9438 Collateral 13 år siden

'Deliverance'
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9439 Ispep 13 år siden

Collateral (9438) skrev:
'Deliverance'

Er fremragende.
Gravatar

#9440 Kisbye 13 år siden

Collateral (9438) skrev:
'Deliverance'

Så er der noget at se frem til :)
Den er på listen "1001 film du skal se før du dør", så den kommer jeg nok til på et tidspunkt.
Kan forresten se at den ligger på den nordiske Netflix.

Skriv ny kommentar: