Første gang? hvad synes du om den? Har ikke set den endnu, men har lige fået en mail om at den kan afhentets på det lokale bibliotek. Jeg er lidt nervøs for om det bliver det nye Twilight.
Niksen, andet gensyn 8) Synes bestemt det ikke var så forfærdeligt som Twilight, jeg følte for mange af personerne, og synes det var en ret spænende og intens film, skuespillerne gør det fra godt til fremragende og her skal Jennifer lige nævnes hun er da en helt vildt skøn, og smuk skuespiller og jeg ser frem til forsættelsen. Så jeg synes du skal give den et lille gik, og er er enig med Collateral#
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Niksen, andet gensyn 8) Synes bestemt det ikke var så forfærdeligt som Twilight, jeg følte for mange af personerne, og synes det var en ret spænende og intens film, skuespillerne gør det fra godt til fremragende og her skal Jennifer lige nævnes hun er da en helt vildt skøn, og smuk skuespiller og jeg ser frem til forsættelsen. Så jeg synes du skal give den et lille gik, og er er enig med Collateral#
Collateral (9419) skrev:
Det er der jo nogen der har oplevelse af, men jeg kunne nu ret godt lide den og har langt mere sympati for både universet og karaktererne heri end det var tilfældet med 'Twilight' filmene. Der er en kærlighedstrekant, men den er væsentlig mere nedtonet. Om det så kommer til at gå i den forkerte retning i de senere film ved jeg ikke, men tvivler jeg på.
Nu har jeg fået den set, og jeg blev faktisk overrasket, rigtig spændende og voldelig. Måske lidt sukkersød engang imellem, men er spændt på at se hvad fortsættelsen handler om. :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Det første var en blandet fornøjelse synes jeg. Kunne godt lide præmissen og også flere af situationerne, men manuskriptet var ofte ret mangelfuldt, med flere tilfælde af dårligt skrevet dialog og lettere mekaniske leveringer fra flere af skuespillerne.
Men ja, 2. afsnit skal have en chance.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#9421 Batsy 13 år siden
Niksen, andet gensyn 8)
Synes bestemt det ikke var så forfærdeligt som Twilight, jeg følte for mange af personerne, og synes det var en ret spænende og intens film, skuespillerne gør det fra godt til fremragende og her skal Jennifer lige nævnes hun er da en helt vildt skøn, og smuk skuespiller og jeg ser frem til forsættelsen. Så jeg synes du skal give den et lille gik, og er er enig med Collateral#
#9422 Twister 13 år siden
#9423 Collateral 13 år siden
Nice! Vil jeg også have anskaffet mig på et eller andet tidspunkt.
#9424 Twister 13 år siden
Den var ganske udmærket. Sjov præmis der gav filmen et lille frisk pust :)
Nu vil jeg tage ind i Grand Teatret og se Amour.
#9425 Skeloboy 13 år siden
A Time To Love and a Time To Die
derefter to nye film:
Take Shelter
Martha Marcy May Marlene
#9426 wigant 13 år siden
2 rigtig gode film - Take Shelter var personligt 6/6 for mig.
Glæd dig!!!
#9427 knipsknips 13 år siden
#9428 MOVIE1000 13 år siden
Nu har jeg fået den set, og jeg blev faktisk overrasket, rigtig spændende og voldelig. Måske lidt sukkersød engang imellem, men er spændt på at se hvad fortsættelsen handler om. :)
#9429 Twister 13 år siden
#9430 Twister 13 år siden
Det første var en blandet fornøjelse synes jeg. Kunne godt lide præmissen og også flere af situationerne, men manuskriptet var ofte ret mangelfuldt, med flere tilfælde af dårligt skrevet dialog og lettere mekaniske leveringer fra flere af skuespillerne.
Men ja, 2. afsnit skal have en chance.