Er til forpremiere på "Lincoln" i Panorama, Fredericia. Hvor der oven i købet er foredrag med Poul Erik Skammelsen, der skal føre dialog om præsidenten, og den daværende tid, and so what ;).
Laver lige en simpel og hurtig bedømmelse på alle tre forlængede siden jeg fik dem i julegave sidste år:
"The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring" - Extended Edition - BD - 6/6 "The Lord of the Rings: The Two Towers" - Extended Edition - BD - 6/6 "The Lord of the Rings: The Return of the King" - Extended Edition - BD - 6/6
Det kan vist jer andre heldige Filmzere også være enig i? :D
Two Towers er for mit vedkomne helt klart også den af alle filmene der vinder mest pga. den forlængede spildetid.
Enig!
Ericmase (9499) skrev:
"The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring" - Extended Edition - BD - 6/6 "The Lord of the Rings: The Two Towers" - Extended Edition - BD - 6/6 "The Lord of the Rings: The Return of the King" - Extended Edition - BD - 6/6
+1
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#9491 Ericmase 13 år siden
#9492 wigant 13 år siden
Super film.....og klasser bedre end de andre IMO.
#9493 Kruse 13 år siden
#9494 Ispep 13 år siden
Hvad synes du om den første?
#9495 Kruse 13 år siden
Jo, men den var da ganske fantastisk :)
Og imponerende hvor godt den kan holde den lange spilletid.
#9496 soif 13 år siden
www.frontier-film.dk
#9497 Zombi 13 år siden
#9498 The Vossen 13 år siden
#9499 Ericmase 13 år siden
Laver lige en simpel og hurtig bedømmelse på alle tre forlængede siden jeg fik dem i julegave sidste år:
"The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring" - Extended Edition - BD - 6/6
"The Lord of the Rings: The Two Towers" - Extended Edition - BD - 6/6
"The Lord of the Rings: The Return of the King" - Extended Edition - BD - 6/6
Det kan vist jer andre heldige Filmzere også være enig i? :D
#9500 Batsy 13 år siden
Enig!
+1