Nu vil jeg se det afrikanske drama Tsotsi. Den ser jeg via den irske Netflix.
Hvilken hjemmeside bruger du så du kan skifte lid imellem ?
Skeloboy (9473) skrev:
Ugens filmkigning bliver knap så ambitiøs som sidste uge - målet er blot 4 film:
Woman On The Beach The Burmese Harp Possession Mammoth
Man skal jo heller ikke bruge en hel dag på at de film, man skal også ud!, ja jeg ser mange film men jeg har også en fotografisk hukommelse så jeg kan huske enhver film jeg har set, men jeg bruger ikke en hel dag.
[quote=Skeloboy (9480)]Begynder nu også på miniserien John Adams - 7 timer i selskab med Paul Giamatti, det skal nok blive godt. Er der pauser ind imellem ?, 7 timer er meget fra kl. 17:00 til 00:00.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
#9481 Kruse 13 år siden
#9482 Lavendel 13 år siden
Man skal jo heller ikke bruge en hel dag på at de film, man skal også ud!, ja jeg ser mange film men jeg har også en fotografisk hukommelse så jeg kan huske enhver film jeg har set, men jeg bruger ikke en hel dag.
[quote=Skeloboy (9480)]Begynder nu også på miniserien John Adams - 7 timer i selskab med Paul Giamatti, det skal nok blive godt. Er der pauser ind imellem ?, 7 timer er meget fra kl. 17:00 til 00:00.
#9483 Kruse 13 år siden
#9484 Batsy 13 år siden
Herligt!
#9485 Kisbye 13 år siden
Jeg bruger Unblock us og skifter land på deres "How to set up" side.
#9486 BN 13 år siden
Lucky bastard!
Jeg røver snart en bank, så jeg kan få råd til en blu-ray-afspiller og et HD-tv ... eller har de sådan nogle i fængslet?
#9487 HonoDelLoce 13 år siden
Du mener, så du kan røve en bank og bruge pengene på noget andet i stedet ? :D
#9488 BN 13 år siden
Ja, sådan cirka ... ;-D
#9489 Kruse 13 år siden
#9490 Batsy 13 år siden
Det er er Cubic, The Machinist, Harsh Times eller Prince of denmark, what to watch gents and ladies?