Al den positive snak om "Searching for Sugar Man" har lige fået mig til at bestille den hjem. Er det en fordel at have hørt musikken inden man ser filmen?
Al den positive snak om "Searching for Sugar Man" har lige fået mig til at bestille den hjem. Er det en fordel at have hørt musikken inden man ser filmen?
Jeg havde ikke hørt et sekund af hans musik, og det gjorde bestemt ikke oplevelsen svagere. Tværtimod så fungerer det godt, da man langsomt bliver introduceret til musikken igennem filmen, da der er mange musikalske stykker undervejs.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Nej, snarere tværtimod. Filmen er en fremragende introduktion.
#9551 Herrguth 13 år siden
#9552 Kruse 13 år siden
Jeg havde ikke hørt et sekund af hans musik, og det gjorde bestemt ikke oplevelsen svagere. Tværtimod så fungerer det godt, da man langsomt bliver introduceret til musikken igennem filmen, da der er mange musikalske stykker undervejs.
#9553 Hr. Nielsen 13 år siden
#9554 MMB 13 år siden
Nej, snarere tværtimod. Filmen er en fremragende introduktion.
#9555 Herrguth 13 år siden
#9556 Wangsgaard 13 år siden
#9557 Kruse 13 år siden
#9558 Kruse 13 år siden
#9559 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden
#9560 Benway 13 år siden
Jeg er faktisk også i gang med at se "Battleship" på bd lige nu. Det kræver mere viljestyrke, end jeg forventede at komme igennem den.