They Shoot Pictures har en liste over de 189 film, de vil anbefale aller-aller mest(findes her). Det er 189 udvalgte film blandt deres Highly Recommended. Af dem mangler jeg at se 80 :)
Der mangler jeg Diary of a Mad Housewife, Secrets & Lies, Suture, Rosetta, The Intruder, The Hours and Times og Ulee's Gold
Har nu lagt en plan for ugens filmkigning...den står i 3 instruktørers navn.
Skal have set følgende i denne uge:
Af Sally Potter Yes Rage The Man Who Cried
Af Roy Andersson A Swedish Love Story You, The Living
Af Jia Zhang-Ke Pickpocket Platform Unknown Pleasures
Pécuchet (9589) skrev:
Jeg mangler 3 Idiots, How to Train Your Dragon, Life of Pi, Mary & Max, Operation Argo, The Help, The King's Speech, The Perks of Being a Wallflower og Warrior.
Jeg troede faktisk ikke, at du interesserede dig for blockbusters overhovedet.
Pécuchet (9591) skrev:
Der mangler jeg Diary of a Mad Housewife, Secrets & Lies, Suture, Rosetta, The Intruder, The Hours and Times og Ulee's Gold
Jeg interesserer mig for dem, hvis de er gode, og de fleste på IMDbs topliste er god underholdning med vennerne. :)
Skeloboy (9593) skrev:
Pécuchet (9591) skrev:
Imponerende!
Det var også ret overraskende for mit vedkommende. Jeg har ikke set specielt mange film det sidste års tid (pga. en ekstrem overprioritering af litteratur og musik).
Jeg har har set 72 procent af filmene på imdb.com's top 250. D.v.s. jeg mangler at se 71 af filmene (5 af disse 71 har jeg dog muligvis set, men bare glemt).
Nu vil jeg prøve at tælle sammen, hvor mange af filmene på TSPDT's liste "The 1.000 greatest films" jeg har set.
Jeg har en plan om at nå op på at have set 90% af IMDb Top 250. Har nu set de 194, så der er et stykke igen.
Er blevet færdig med "How to train your Dragon" på Netflix Brazil. Den var entelig ganske hyggelig, men også meget forudsigelig. Nu vil jeg se "Some Like It Hot" med Marilyn Monroe på Netflix Ireland.
hehe her den anden dag kiggede jeg lige bogen "1001 film du skal se før du dør" igennem havde dog kun set 165 af dem, så der er langt endnu hvis jeg skal se lige disse 1001 film.
Men på imdb mangler jeg at se 103, tvivler dog på at jeg kommer til at se dem alle.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#9591 Pécuchet 13 år siden
#9592 Skeloboy 13 år siden
The Man Who Cried
#9593 Skeloboy 13 år siden
Skal have set følgende i denne uge:
Af Sally Potter
Yes
Rage
The Man Who Cried
Af Roy Andersson
A Swedish Love Story
You, The Living
Af Jia Zhang-Ke
Pickpocket
Platform
Unknown Pleasures
Imponerende!
#9594 Kisbye 13 år siden
Der har jeg kun set de 264, så det ville også blive noget af en opgave for mig.
For dem der ikke kender den, så er icheckmovies.com et ret godt værktøj til at holde styr på hvad man har set på de lister.
#9595 Pécuchet 13 år siden
Jeg interesserer mig for dem, hvis de er gode, og de fleste på IMDbs topliste er god underholdning med vennerne. :)
Det var også ret overraskende for mit vedkommende. Jeg har ikke set specielt mange film det sidste års tid (pga. en ekstrem overprioritering af litteratur og musik).
#9596 Åkepool 13 år siden
http://www.boxofficeguru.com/blockbusters.htm
Der mangler jeg kun "Alice in Wonderland".
#9597 BN 13 år siden
Nu vil jeg prøve at tælle sammen, hvor mange af filmene på TSPDT's liste "The 1.000 greatest films" jeg har set.
#9598 HonoDelLoce 13 år siden
Der mangler jeg alligevel otte på !
Shiiit ! I need to get out less!
#9599 MOVIE1000 13 år siden
hehe her den anden dag kiggede jeg lige bogen "1001 film du skal se før du dør" igennem havde dog kun set 165 af dem, så der er langt endnu hvis jeg skal se lige disse 1001 film.
Men på imdb mangler jeg at se 103, tvivler dog på at jeg kommer til at se dem alle.
#9600 Åkepool 13 år siden
:)