Nåja, jeg burde måske (kun måske) have skrevet "sorte", men HOV! Det gjorde jeg jo faktisk også, eftersom ordet "neger" (engelsk: "negro") betyder 'sort'. Så jeg giver ikke en sk.. pind for den der malplacerede uvidenheds-baserede politiske korrekthed der råder blandt nogle angående dette.
I øvrigt er de mørkhudede racer lig med de OPRINDELIGE racer - vi blegansigter kom først til senere. Så det er latterligt, at nogle hvide gennem tiderne har følt sig mere "rigtige" end de sorte. Men derfor gider jeg altså stadigvæk ikke se Chris Rock-udgaven af den her film!
Nah... Jeg tror, jeg skal se lidt fodbold. Problemet er bare, at jeg har HELT vildt meget lyst til ovnkartofler, men hvis jeg smider dem i ovnen nu, er de done et godt stykke tid før kampen. Argh! WHAT TO DO?!?!
#9691 Ispep 12 år siden
FANTASTISK musical/danse film.
#9692 BN 12 år siden
I øvrigt er de mørkhudede racer lig med de OPRINDELIGE racer - vi blegansigter kom først til senere. Så det er latterligt, at nogle hvide gennem tiderne har følt sig mere "rigtige" end de sorte. Men derfor gider jeg altså stadigvæk ikke se Chris Rock-udgaven af den her film!
;-)
#9693 Snaden 12 år siden
#9694 Collateral 12 år siden
#9695 Skeloboy 12 år siden
- som kæresten ikke mener, hun kan lide!!!
#9696 Collateral 12 år siden
#9697 Kruse 12 år siden
#9698 The Insider 12 år siden
#9699 MOVIE1000 12 år siden
Star wars du skal til at se?
#9700 The Insider 12 år siden