Gravatar

#9701 Collateral 12 år siden

The Insider (9700) skrev:
Nah... Jeg tror, jeg skal se lidt fodbold. Problemet er bare, at jeg har HELT vildt meget lyst til ovnkartofler, men hvis jeg smider dem i ovnen nu, er de done et godt stykke tid før kampen. Argh! WHAT TO DO?!?!

Hmm... Vente med at smide dem i? ;P
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9702 The Insider 12 år siden

Men dude... De skrrrriiiiigeerrr efter mig! Jeg har også nuggets i fryseren... Jeg kan høre dem ryste derude i køkkenet! Ventetiden er ulidelig!
War. War never changes.
Gravatar

#9703 Collateral 12 år siden

The Insider (9702) skrev:
Men dude... De skrrrriiiiigeerrr efter mig! Jeg har også nuggets i fryseren... Jeg kan høre dem ryste derude i køkkenet! Ventetiden er ulidelig!

Jeg kan godt se det er lidt af et dilemma... Men kan maden ikke spises selvom fodboldkampen stadig kører?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9704 The Insider 12 år siden

Well, problemet er (og det bliver heldigvis mindre og mindre i takt med, at vi nærmer os kampstart), at hvis jeg laver maden nu, er den spist/alt for kold, når kampen starter. Men ventetiden gør til gengæld også ondt HELT ind i sjælen! Det er bare så hyggeligt med ovnkartofler og fodbold. Verdens bedste kombi!
War. War never changes.
Gravatar

#9705 Collateral 12 år siden

Nu synes jeg ikke engang at fodbold og fodbold er en god kombi, så det kan jeg ikke sætte mig ind i - og så alligevel. Bare udskift fodbold med sit-com/seriekiggeri, så er jeg på :)
Gravatar

#9706 The Insider 12 år siden

Men ALT bliver til gengæld bedre med ovnkartofler!
War. War never changes.
Gravatar

#9707 Collateral 12 år siden

The Insider (9706) skrev:

Se nu blev jeg jo sulten :(
Gravatar

#9708 The Insider 12 år siden

Sorry! :-/
War. War never changes.
Gravatar

#9709 Slettet Bruger [3998488307] 12 år siden

The Insider (9706) skrev:

Kun hvis der er ost på!
Gravatar

#9710 The Insider 12 år siden

#9709, det har jeg så ikke prøvet endnu... Men så længe det bare bliver BEGRAVET i et ocean af ketchup og remoulade, så er jeg glad!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: