Nu må vi se, om jeg synes Game Of Thrones kan leve op til første sæson, som sammen med Firefly og måske første sæson af Deadwood, hører blandt det bedste jeg har set produceret til Tv (af serier...Tæller vi mini-serier med, så finder jeg Generation Kill skal nævnes!). Breaking Bad har jeg hørt rigtigt rigtigt meget godt om, men ikke set (ikke endnu da i hvert fald:) Men tror min personlige smag, dog giver en serie som Game Of Thrones et forspring (selv om jeg kan og også gider se alt, bare det er godt:)
Game of Thrones er skam også helt fantastisk, og jeg synes også sæson 2 fortsætter, hvor sæson 1 slap. Niveauforskellen mellem de to sæsoner er i hvert fald ikke stor!
Men glæd dig til Breaking Bad. Serien er helt, helt fantastisk, og Bryan Cranston formår år efter år at levere skuespil i så høj klasse, at de fleste af hans Oscar-nominerede kollegaer ligner biroller fra en Anja og Viktor film (mild overdrivelse ;) ).
Nice! :) Det tager lige et par afsnit at komme ind i rytmen, men når man først er dette, så bliver man solgt til stanglakrids. Og serien bliver bare bedre og bedre. Sæson 4 er TV, når det er absolut bedst. En skam, at sæson 5 bliver den sidste, men det må man jo leve med. Jeg ville ønske, at jeg ikke havde set serien endnu.
#9801 MMB 12 år siden
Game of Thrones er skam også helt fantastisk, og jeg synes også sæson 2 fortsætter, hvor sæson 1 slap. Niveauforskellen mellem de to sæsoner er i hvert fald ikke stor!
Men glæd dig til Breaking Bad. Serien er helt, helt fantastisk, og Bryan Cranston formår år efter år at levere skuespil i så høj klasse, at de fleste af hans Oscar-nominerede kollegaer ligner biroller fra en Anja og Viktor film (mild overdrivelse ;) ).
#9802 Hr. Nielsen 12 år siden
:-D Okay takker Foeller. Jeg må få set den engang, når tiden og pengene er til det.
#9803 Ispep 12 år siden
#9804 Batsy 12 år siden
#9805 MMB 12 år siden
Nice! :) Det tager lige et par afsnit at komme ind i rytmen, men når man først er dette, så bliver man solgt til stanglakrids. Og serien bliver bare bedre og bedre. Sæson 4 er TV, når det er absolut bedst. En skam, at sæson 5 bliver den sidste, men det må man jo leve med. Jeg ville ønske, at jeg ikke havde set serien endnu.
#9806 Ispep 12 år siden
Jeg så lidt af den engang hos en ven, sæson 1, men nu gør jeg alvor ud af serien :D
#9807 Kruse 12 år siden
#9808 MMB 12 år siden
Det fortjener serien bestemt også!
Kewl!
#9809 BN 12 år siden
#9810 Yellow-TV 12 år siden