#9786, jeg er glad for, at du fornemmede den tilsigtede horrible hårdhed i mine kommentarer, Kruse! Jeg var nødt til at tye til drastiske midler for at redde din sjæl!
#9786, jeg er glad for, at du fornemmede den tilsigtede horrible hårdhed i mine kommentarer, Kruse! Jeg var nødt til at tye til drastiske midler for at redde din sjæl!
Min sjæl har det fint, tak. Din derimod... :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
For mig er der dog ingen tvivl om vinderen på nuværende tidspunkt.
Nu må vi se, om jeg synes Game Of Thrones kan leve op til første sæson, som sammen med Firefly og måske første sæson af Deadwood, hører blandt det bedste jeg har set produceret til Tv (af serier...Tæller vi mini-serier med, så finder jeg Generation Kill skal nævnes!). Breaking Bad har jeg hørt rigtigt rigtigt meget godt om, men ikke set (ikke endnu da i hvert fald:) Men tror min personlige smag, dog giver en serie som Game Of Thrones et forspring (selv om jeg kan og også gider se alt, bare det er godt:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#9791 Kruse 12 år siden
#9792 MMB 12 år siden
Kunne godt tænke mig at høre nogle kommentarer omkring disse film. Og fra Kruse tænker jeg på hele serien, og hvilke du foretrækker. ;)
#9793 The Insider 12 år siden
#9794 Kruse 12 år siden
Min sjæl har det fint, tak. Din derimod... :)
#9795 Kruse 12 år siden
Jeg har skrevet et par ord i What We Saw-tråden :)
#9796 Yellow-TV 12 år siden
#9797 Hr. Nielsen 12 år siden
#9798 MMB 12 år siden
Begge helt fabelagtige serier, og begge hører til mine favoritserier. For mig er der dog ingen tvivl om vinderen på nuværende tidspunkt. :)
#9799 Batsy 12 år siden
Vi sætter den lige op på 3!
#9800 Hr. Nielsen 12 år siden