The Silence of the Lambs 6/6 Manhunter 3/6 Hannibal 3/6 Red Dragon 4/6 Hannibal Rising 2/6
Silence er jeg enig i. Manhunter har jeg ikke set i så mange år, at jeg ikke helt tør udtale mig. Husker den som god, men ikke great. Red Dragon ville jeg også dømme som du. Hannibal er flot, men plat og ligegyldig og reducerer manden til en form for helt, der aldrig tager en bid. Gaaaaab....Rising er den værste gang lort man kan finde.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Ja den er ret plat. Alt after Lambs har man formået at pille alt liv ud af Hannibal karakteren. Kun Demmes portræt har fanget min opmærksomhed. Den mest uhyggelige bad guy ifølge mig.
Alt after Lambs har man formået at pille alt liv ud af Hannibal karakteren.
Præcis....I den var han farlig og man var aldrig sikker på, hvor man faktisk havde ham. Fra Hannibal af, blev han forudsigelig, kedelig, ligegyldig eller værre.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#9871 Batsy 12 år siden
For første gang:)
#9872 Ispep 12 år siden
Mesterlig thriller. Bedste film om Hannibal uden konkurrence.
#9873 Neranders 12 år siden
Enig! Har dog kun set den og Hannibal (som egentlig også var en fin film, uden at være i samme kaliber som forgængeren).
"That's rough, buddy."
#9874 Ispep 12 år siden
The Silence of the Lambs 6/6
Manhunter 3/6
Hannibal 3/6
Red Dragon 4/6
Hannibal Rising 2/6
Lidt pudsigt at Bratt Ratner egentlig har lavet den anden bedste film om Hannibal ifølge mig. Scott's og Mann's udgaver fandt jeg middelmådige.
#9875 Neranders 12 år siden
"That's rough, buddy."
#9876 Kisbye 12 år siden
Specielt husker jeg 80'er musikken gav filmen en ekstra dimension.
8/10.
#9877 Batsy 12 år siden
#9878 Hr. Nielsen 12 år siden
#9879 Ispep 12 år siden
Ja den er ret plat. Alt after Lambs har man formået at pille alt liv ud af Hannibal karakteren. Kun Demmes portræt har fanget min opmærksomhed. Den mest uhyggelige bad guy ifølge mig.
#9880 Hr. Nielsen 12 år siden