Gravatar

#1 kristiankl 13 år siden

Prøver at komme i tanke om hvad denne actionfilm hedder, som jeg har set for måske 6-7år siden i tv.

1. Det er en sort mandlig hovedperson.

2. Han bliver jaget af myndighederne.

3. Der er en scene hvor han bryder ind i en kvindes hus, men hvor det viser sig for kvinden at han blot vil hjælpe hende, for da de løber ud eksploderer huset lige efter.

4. Der er en scene på et hospital, hvor hovedpersonen har gemt sig i en vogn med vasketøj under vasketøjet. Vognen kører ind i en elevator. Han ligger og kigger og sigter med sin pistol op imod et lille kighul, da en hånd kommer til syne. Han tror den skal til at fjerne vasketøjet og afsløre ham, men han bliver lettet da hånden blot trykker på elevatorknappen.

Det var de hints jeg kunne komme på. Håber at i kan hjælpe mig, vil virkelig gerne finde den :P

hilsen Kristian
Gravatar

#2 lagoni 13 år siden

Kunne lidt lyde som U.S. Marshals
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 kristiankl 13 år siden

hmmm, tror ikke det er den godtnok. Selvom det også ligner en god film (:
Gravatar

#4 Åkepool 13 år siden

lagoni (2) skrev:
Kunne lidt lyde som U.S. Marshals

Også den jeg tænkte på.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5 kristiankl 13 år siden

Det er godtnok ikke den.. Er ret sikker på at hovedpersonen har en sort læderjakke på det meste af filmen.. men nej, det er ikk blade ;b
Gravatar

#6 duuk74 13 år siden

Jeg kan ikke lige huske om scenerne passer, men kan det være den her?

http://www.imdb.com/title/tt0120660/
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#7 Lord Beef Jerky 13 år siden

Aner heller ikke om scenerne passer, men jeg kan svagt erindre noget om et hospital i Conspiracy Theory.

http://www.imdb.com/title/tt0118883/
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#8 elwood 13 år siden

[url= tænker mere på Art of War[/url]

Elevator scenen siger mig et eller andet, men kan ikke lige huske, hvorfra.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 kristiankl 13 år siden

Alle passer jo meget fint på min beskrivelse, desværre er det bare ikke nogen af dem :( Ejjj det er træls!
Gravatar

#10 chandler75 13 år siden

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: