Gravatar

#1 tiany 14 år siden

Vi sad lige over aftensmaden og talte om hvilke film vi har set flest gange. Dette var egentlig en nem nok diskussion, da mon blot behøver tænker over hvad der står i en samling.

Men så bragte jeg spørgsmålet på banen:

Hvilken film har du set flest gange uden faktisk at eje den på VHS/DVD/BD?

Og hvorfor ejer du den så ikke?

Vi var faktisk enige om at den film vi har set flest gange uden faktisk at eje den er Michael Bay's fantastisk Armageddon. Jeg kan faktisk ikke svare på hvorfor vi ikke ejer den, måske fordi vi begge er klar over at det ikke er en vanvittig god film - Alligevel ender vi altid med at se den, hvis den er i tv.
Det må vel være det man betegner som en Guilty Pleasure.

Så hvad med jer - hvad er jeres svar :)
Valar morghulis
Gravatar

#2 frankdrebin 14 år siden

Tror det må blive Cliffhanger fra min side af.. Jeg har også selv set Armageddon utallige gange :)

Ejer den ikke fordi, jeg ved af erfaring at den kommer i fjernsynet rimelig ofte!
Gravatar

#3 Kruse 14 år siden

Starship Troopers har jeg efterhånden set utallige gange, selvom at jeg faktisk endnu ikke ejer den på hverken dvd eller BD.

Og så skammer jeg mig over at jeg faktisk ikke ejer den originale Star Wars trilogi, på trods af hvor meget jeg elsker den og hvor mange gange jeg har set den.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 Skeloboy 14 år siden

Det må også være en af de film, der meget ofte er i TV...Armageddon eller The Rock.

Men Armageddon har jeg dog haft på VHS, gider bare ikke bruge penge på den. Og The Rock kan jeg egentlig ikke lide, men der er et par fede scener i den.
Gravatar

#5 HonoDelLoce 14 år siden

Det er helt sikkert Beetlejuice..

Jeg tror jeg har set filmen 7-8 gange, men har aldrig selv ejet den..

Ved ikke lige hvorfor, men nok mest fordi det ikke er en film jeg nogensinde lige pludselig har fået lyst til at se - men jeg er til gengæld tit stoppet, når jeg er zappet forbi den :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#6 dyg 14 år siden

Det aner jeg ikke, men et godt bud er da Braveheart.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 filmz-Is 14 år siden

Bad Boys, en temmelig underholdende og morsom film som jeg har set mange gange i fjernsynet, men har aldrig haft lyst til at eje den. Jeg tror jeg er ved blive lidt træt af den, og synes heller ikke den behøver at stå på min hylde.
Gravatar

#8 MOVIE1000 14 år siden

det har jeg aldrig rigtig tænkt over, men hvis der er en/flere som jeg har set mange gang så har jeg kun set dem 2-3 gange i tv
Mamma Mia
Highschool musical 1 & 2
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 Sweetiebellefan 14 år siden

Luna Papa og Tuvalu.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#10 filmz-ab 14 år siden

Det er ikke helt utænkeligt, at man kan ende med at se en dårlig film flest gange :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?

Skriv ny kommentar: