Efter at have lavet en profil på iCheckMovies, har jeg fundet en bunke titler frem fra hylderne, der har fået lov til at vente lidt for længe. De skal ses over den næste uges tid, regner jeg med og det drejer sig bl.a. om:
Ordet La Passion de Jeanne d'Arc Riget Videodrome Che: Part 2 3:10 to Yuma (1957)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Har ofte købt nogle af de gamle klassikere på tilbud, men så ender de på hylden hvor man ikke lige får fundet dem frem... i går fik jeg fx genset Children of Men i stedet for at snuppe en af dem jeg ikke havde set før - men var mega træt, så syntes næsten at jeg skylder klassikerne at være lidt mere klar i hovedet inden jeg går igang med dem. :-)
Nogle af de mere graverende eksempler er Scarface og Eternal Sunshine of the Spotless Mind som står og griner af mig derhjemme. :-)
Har også lige bestilt Some Like it Hot og Raging Bull fra play da icheckmovies meget klart fortalte mig at jeg manglede dem... må bare håbe de ikke blot ender på hylden hehe.
#31 Highland Park 15 år siden
Er den udgivet på dvd? Hvis ja; af hvilket selskab?
#32 filmz-Narniabæver 15 år siden
Skal vi se den i nat med pause imellem?
#33 Skeloboy 15 år siden
#34 MOVIE1000 15 år siden
#35 Åkepool 15 år siden
#36 filmz-Utyske 15 år siden
Ordet
La Passion de Jeanne d'Arc
Riget
Videodrome
Che: Part 2
3:10 to Yuma (1957)
#37 Åkepool 15 år siden
#38 filmz-Utyske 15 år siden
Jeg har en god portion af dem stående på hylderne, så det er faktisk fjollet at jeg endnu ikke har fået dem set. :)
#39 McPeter 15 år siden
Har ofte købt nogle af de gamle klassikere på tilbud, men så ender de på hylden hvor man ikke lige får fundet dem frem... i går fik jeg fx genset Children of Men i stedet for at snuppe en af dem jeg ikke havde set før - men var mega træt, så syntes næsten at jeg skylder klassikerne at være lidt mere klar i hovedet inden jeg går igang med dem. :-)
Nogle af de mere graverende eksempler er Scarface og Eternal Sunshine of the Spotless Mind som står og griner af mig derhjemme. :-)
Har også lige bestilt Some Like it Hot og Raging Bull fra play da icheckmovies meget klart fortalte mig at jeg manglede dem... må bare håbe de ikke blot ender på hylden hehe.
#40 Åkepool 15 år siden
#39 - Kan du så komme igang med "Scarface" :)