Gravatar

#31 Highland Park 15 år siden

Narniabæver (30) skrev:
Underground (320 minuters versionen)

Er den udgivet på dvd? Hvis ja; af hvilket selskab?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#32 filmz-Narniabæver 15 år siden

Aner det ikke #31

Skal vi se den i nat med pause imellem?
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#33 Skeloboy 15 år siden

Havde valget mellem Blade Runner eller en af mine usete film...valgte Drugstore Cowboy i stedet...
Gravatar

#34 MOVIE1000 15 år siden

Jeg er ved at have The Fast & The Furious kavalkade så jeg er klar til Fast & Furious når den udkommer imorgen
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#35 Åkepool 15 år siden

Puha, jeg så "Saw IV" og "28 weeks later" igår og hold kæft hvor var den første ringe.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#36 filmz-Utyske 15 år siden

Efter at have lavet en profil på iCheckMovies, har jeg fundet en bunke titler frem fra hylderne, der har fået lov til at vente lidt for længe. De skal ses over den næste uges tid, regner jeg med og det drejer sig bl.a. om:

Ordet
La Passion de Jeanne d'Arc
Riget
Videodrome
Che: Part 2
3:10 to Yuma (1957)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#37 Åkepool 15 år siden

Ha ha, jeg sidder også og forbander alle de film jeg ikke har set, som jeg nok burde ha' set, når jeg er på iCheckmovies.
Gravatar

#38 filmz-Utyske 15 år siden

#37 -

Jeg har en god portion af dem stående på hylderne, så det er faktisk fjollet at jeg endnu ikke har fået dem set. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#39 McPeter 15 år siden

#37-38 - meget meget enig. :-)

Har ofte købt nogle af de gamle klassikere på tilbud, men så ender de på hylden hvor man ikke lige får fundet dem frem... i går fik jeg fx genset Children of Men i stedet for at snuppe en af dem jeg ikke havde set før - men var mega træt, så syntes næsten at jeg skylder klassikerne at være lidt mere klar i hovedet inden jeg går igang med dem. :-)

Nogle af de mere graverende eksempler er Scarface og Eternal Sunshine of the Spotless Mind som står og griner af mig derhjemme. :-)

Har også lige bestilt Some Like it Hot og Raging Bull fra play da icheckmovies meget klart fortalte mig at jeg manglede dem... må bare håbe de ikke blot ender på hylden hehe.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#40 Åkepool 15 år siden

#38 - Fuldstændig rigtigt og samme situation her. Jeg har så mange dvd'er jeg ikke har fået set, men lige køber i forbifarten hvis de er billige.

#39 - Kan du så komme igang med "Scarface" :)

Skriv ny kommentar: