Gravatar

#1 filmz-happyhansen 20 år siden

Hvad siger I?

Any ideas?

Jeg gætter sku på Batman Begins!!!
Gravatar

#2 filmz-happyhansen 20 år siden

Næ nej....on second thoughts så tror jeg sku de gør et kæmpe SCOOP i nat og viser....

PUSHER 3

Efter sigende havde den snigpremiere allerede i onsdags et hemmeligt sted i kbh, og de plejer sku at være glade for dk-film.

Jeg vil ihvertfald være der!!!
Gravatar

#3 davenport 20 år siden

Pusher 3 blev aflyst på roskilde, fordi den ikke var færdig endnu, så jeg tror det næsten ikke..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 filmz-happyhansen 20 år siden

Ja det var ét stort bluff. Den ER stort set færdig og jeg tror sku de fyrer den af i nat.

De kan være frække og sige inden at det er en "næsten" færdig film man skal se...ha ha
Gravatar

#5 The Insider 20 år siden

Nu har Batman Begins både været Premiere Surprise filmen i CinemaxX og Kinopalæet, så jeg ville nærmere satse på The Amityville Horror og Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
War. War never changes.
Gravatar

#6 filmz-NeoDk 20 år siden

Hvad så man så ?
Gravatar

#7 filmz-happyhansen 20 år siden

Det var The Longest Yard.

Komedie med Adam Sandler, Chris Rock, Burt Reynolds m.fl.

Ikke en superfilm men fed nok komedie. Som altid leverer Adam S en superpræstation. Kan måske sammenlignes lidt med filmen Dodgeball.

8/10 herfra

#8 20 år siden

Yep det var nemlig en helt iorden film! Dejlig let komedie og Adam Sandler var HELT i sit es. Eneste der trak lidt ned var:

et par ting der var lidt for langt ude. Vagten der blev en tøs og mande cheerleaderteamet hehe. Og så var det lidt svagt med vagten til sidst der bare lige vendte på en tallerken og var Adam Sandlers ven. Man kan argumentere for at det var fordi han hadede "the warden" så meget meeen...

Men med det sagt, så var jeg enormt underholdt, grinede rigtigt meget og filmen er helt sikkert en der skal på hylden. Perfekt til en god drengeaften eller en tømmermændssøndag. Så helt klart en anbefaling herfra!

7.7/10

Skriv ny kommentar: