- GitS: Innocence - Big Fish - The Passion of The Christ
...og så er jeg den heldige vinder af at have forsømt Kill Bill vol 1, således at jeg selvf. ikke rigtig kan forholde mig til om jeg glæder mig til 2´eren. Så, jeg er en knægt der ser ret meget frem til at KBv1 DVD´en bliver frigivet (!)
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
#21 What?! Man kan IKKE se Kill Bill for første gang derhjemme! Den film SKAL ses i biografen! Du må absolut prøve at jagte en maratons forestilling ned, når nu Vol. 2 kommer! You MUST!
FREDDY KRUEGER SEXY I LOVE FREDDY KRUEGER I LOVE HIM I GO TO SLEEP WIF HIM FREDDY NAD ME JAME VS FREDDY CHUCKY VS JAMIE CHUCKY VS JASON HOW WINNER KILLS ALL TAHE BLOOD DOLL BODY
SEXY HO FREDDY KRUEGER
FREDDY VS TIM CHUCKY GOS TO HELL JAMIE GOS TO HELL TIM GOS TO HELL FERDDY TO GOS HELL SWEE FREDDY KRUEGER SHHH DO SCREMA
HA HA HA HA TO MY WQRD BCHIT FUCK UORE FREDDY Jeg glæder mig mest til: Kill Bill Vol. 2, Harry Potter and the Prisoner of Azkaban & Alien Vs. Predator af de film, der er blevet annonceret til at få dansk premiere her i 2004. JAMIE DAYS 4 det skal jeg ikke kunne sige.MOOM men jeg var nu glad for Zoolander, og mon ikke det bliver noget af det s HEEEHEEEHEEAAAADDDTT DOLL DVOODOO COOL DEU NWE COW DANEY EVIL GFR SCIF SCRY CLNN
#21 coolflash 22 år siden
- Big Fish
- The Passion of The Christ
...og så er jeg den heldige vinder af at have forsømt Kill Bill vol 1, således at jeg selvf. ikke rigtig kan forholde mig til om jeg glæder mig til 2´eren. Så, jeg er en knægt der ser ret meget frem til at KBv1 DVD´en bliver frigivet (!)
#22 filmz-Alex De Large 22 år siden
#23 coolflash 22 år siden
#24 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#25 El vez 22 år siden
De var jo også for vilde til oscars, de to.
#26 Skobbolop 22 år siden
men jeg var nu glad for Zoolander, og mon ikke det bliver noget af det samme?
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#27 22 år siden
#28 22 år siden
I LOVE FREDDY KRUEGER
I LOVE HIM
I GO TO SLEEP WIF HIM
FREDDY NAD ME
JAME VS FREDDY
CHUCKY VS JAMIE
CHUCKY VS JASON
HOW WINNER KILLS ALL
TAHE BLOOD DOLL BODY
SEXY HO FREDDY KRUEGER
FREDDY VS TIM
CHUCKY GOS TO HELL
JAMIE GOS TO HELL
TIM GOS TO HELL
FERDDY TO GOS HELL
SWEE FREDDY KRUEGER
SHHH DO SCREMA
DOT KILL HER
DOT STAB HER
#29 22 år siden
TO MY WQRD BCHIT
FUCK UORE FREDDY
Jeg glæder mig mest til: Kill Bill Vol. 2, Harry Potter and the Prisoner of Azkaban & Alien Vs. Predator af de film, der er blevet annonceret til at få dansk premiere her i 2004.
JAMIE DAYS 4
det skal jeg ikke kunne sige.MOOM
men jeg var nu glad for Zoolander, og mon ikke det bliver noget af det s HEEEHEEEHEEAAAADDDTT
DOLL DVOODOO
COOL DEU
NWE COW
DANEY
EVIL
GFR
SCIF
SCRY CLNN
#30 filmz-Plimmer 22 år siden