Gravatar

#31 MOVIE1000 16 år siden

#27 & #28 tusind tak
men fandt ikke nogen som jeg kendte:(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#32 mr gaijin 16 år siden

Man kan også bruge wikipedia. Bare søg på datoen. Så slipper man for at kigge igennem navnene for "ansvarlig for tredje knap på kaffeautomaten under produktionen af 1925-udgaven af Ben Hur".
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#33 Michael Andersen 16 år siden

#31 Du må gerne få Coolio af mig.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#34 filmz-jonasgr 16 år siden

Great. Jeg får Emma Bunton, Benny Hill, Pia Christmas Møller, Geena Davis, Placido Domingo og for at toppe det hele Emma Gad.

Til gengæld fik jeg også Christian Dior. Ham er der i det mindste lidt stil over. Og så er Paul Allen heller ikke så gal igen. Ken Leung er heller ikke så tosset.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#35 tiany 16 år siden

Mary-Kate og Ashley Olsen :)
Stellan Skarsgård og Malcolm McDowell
Valar morghulis
Gravatar

#36 Michael Andersen 16 år siden

Mary-Kate og Ashley Olsen :)

Wow begge to endnu. Sejt ;P
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#37 Slettet Bruger [430953661] 16 år siden

Che Guevara, Jørgen Leth, Donald Trump, Steffi Graf, Diablo Cody. Stolt flok.
Gravatar

#38 Antlion 16 år siden

Jamen dog, jeg deler også fødselsdag med Erik Satie: Én af historiens bedste franske komponister og piansiter, sammen Claude Debussy og Maurice Ravel.

Jeg deler tilmed fødselsdag med Jean-Louis Richard - en fransk instruktør, manuskriptforfatter og skuespiller. Han har blandet været med til at skrive manuskriptet til et par Truffaut-klassikere som f. eks.: "La mariée était en noir", "La nuit américaine" og "La peau douce".

Endnu mindre film-relateret, deler jeg også fødselsdag med Wilhelm Steinitz: Den første officielle verdensmester i skak, hvor han vandt over den mindre dominerende Johannes Zukertort i 1886.

Erik Satie, Jean Gabin, Jean-Louis Richard og Wilhelm Steinitz - alt i alt en god blanding, hvis jeg selv skulle sige det. :)

Gravatar

#39 Benway 16 år siden

Det bliver til Albert Finney, Rosario Dawson, J. M. Barrie, Dave Gahan, Billy Joel og Sophie Scholl.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#40 elwood 16 år siden

Er det andre end filmstjerner vi snakker om deler jeg også Føsdag men en af de hel store Carl Barks!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: