Gravatar

#1 filmz-sorte slyngel 20 år siden

Hejsa,

Nu er jeg simpelthen ved at gå helt amok, jeg så engang n film (dåh) og nu kan jeg ikk huske titlen eller noget som helst :o)

Det eneste jeg kan huske er at den handler om en mand (vist nok arkæolog) som rejser til et eller andet land/by fordi en (hvid) statue af en engel er begyndt at græde blod...

Det er simpelthen den eneste ledetråd jeg har, men jeg håber den er så speciel at nogen af jer genkender filmen :o)

Mhv Mikkel
Gravatar

#2 DarkLight 20 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 Outbound Sith 20 år siden

Er det ikke den der med Antonio Banderas, som de sendte forleden? "The One" eller noget i den retning... :-S
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#4 DarkLight 20 år siden

Den med Antonio hed The Body
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 filmz-sorte slyngel 20 år siden

Nah jeg tror næææsten ikk det er Ninth Gate, den har jeg da alligevel set så mange gange :D

The Body? Ja det troede jeg os, men jeg fangede først filmen en time eller halvanden inde, og der var ikke rigtigt noget jeg kunne genkende... men derfor kan det nu sagtens være den alligevel :o)
Gravatar

#6 Outbound Sith 20 år siden

#4 Det var i vert fald noget med "the"! :P
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#7 filmz-Bruce 20 år siden

Måske denne
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 Scherlund 20 år siden

Samme scene er da vist også i Stigmata. Fra plot summary på imdb: "A priest from the Vatican is sent in to investigate claims that a small town in Brazil has a church where statues bleed from the eyes..."
Gravatar

#9 filmz-sorte slyngel 20 år siden

Neeh... jeg mener det var rimeligt kendte skuespillere der var med i den!

Det var da lidt utroligt at det virkelig er det eneste jeg kan huske :s

Nogen der kan be/afkræfte om det er Stigmata???
Gravatar

#10 filmz-sorte slyngel 20 år siden

Haha, der var du sq hurtigere end mig... og nu du siger det, så er jeg sikker på det er Stigmata :D

1000 tak for hjælpen alle sammen, det er altså super rart at kunne få den slags ud af hovedet :D

Skriv ny kommentar: