Var der mon helt tomt derinde denne gang. Det virker sådan!!
Nogle der var inde og se verdenspremiere på Pusher 3 i nat? Det var jeg - og den var ikke top lad mig bare sige det med det samme. Refn ER altså bedst når der skrues op for tempoet, musikken, volden og narkoen - og disse ting mangler der for meget af i den sidste del af trilogien. Kun filmens sidste 30 min. hiver den op på 3/6 stjerner fra min side.
Den er ikke helt så fed som fx Spiderman og X-men. Det skyldes nok at selve plottet virker lidt uvedkommende. Det er som om man ikke rigtigt føler for historien, og den har nogle lidt corny passager.
På den anden side har den klart sine øjeblikke og er gennemført lavet med en række sjove påfund her og der. Altså ikke en stor wow-oplevelse, men bestemt heller ikke en dårlig film, og jeg er da ret sikker på at jeg skal have den hjem i samlingen en gang.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#1 filmz-happyhansen 20 år siden
Var det en succes?
#2 filmz-NeoDk 20 år siden
SHARE IT :D
hehe
#3 The Insider 20 år siden
#4 Corgan 20 år siden
#3:
Den er god med dig...
#5 filmz-Bruce 20 år siden
#6 filmz-happyhansen 20 år siden
Var der mon helt tomt derinde denne gang. Det virker sådan!!
Nogle der var inde og se verdenspremiere på Pusher 3 i nat? Det var jeg - og den var ikke top lad mig bare sige det med det samme. Refn ER altså bedst når der skrues op for tempoet, musikken, volden og narkoen - og disse ting mangler der for meget af i den sidste del af trilogien. Kun filmens sidste 30 min. hiver den op på 3/6 stjerner fra min side.
#7 gi-jones 20 år siden
#8 inflector 20 år siden
#9 gi-jones 20 år siden
På den anden side har den klart sine øjeblikke og er gennemført lavet med en række sjove påfund her og der. Altså ikke en stor wow-oplevelse, men bestemt heller ikke en dårlig film, og jeg er da ret sikker på at jeg skal have den hjem i samlingen en gang.