Egentlig er det et dårligt eksempel eftersom jeg gerne ville se en polsk splattermusical. :)
Seriøst så er jeg for nysgerrig og videbegærlig til at holde mig til bestemte genre. Jeg ser gerne alt, og jeg kan både finde kvaliteter i professionelle Hollywood produktioner, samt smalle kunstfilm. Jeg er særligt glad for film noir, men det er ikke noget jeg begrænser mig til.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#1 filmz-Scarface 19 år siden
NO DOUBTS, MAN... :)
#2 JannikAnd 19 år siden
No doubts, man!
#3 Benway 19 år siden
#4 filmz-ataris 19 år siden
Anyway, har det ligesom Benway - jeg kan ikke begrænse mig på en genre. Mine ynglingsfilm ligger vidt fra hinanden genremæssigt.
#2 - Pheew, jeg troede jeg var den eneste :)
#5 Benway 19 år siden
Seriøst så er jeg for nysgerrig og videbegærlig til at holde mig til bestemte genre. Jeg ser gerne alt, og jeg kan både finde kvaliteter i professionelle Hollywood produktioner, samt smalle kunstfilm. Jeg er særligt glad for film noir, men det er ikke noget jeg begrænser mig til.
#6 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#7 filmz-gofferoffer 19 år siden
Så må du hellere sidde foran skærmen mellem jul og nytår. Der er mafioso uge på Kanal 5.
#8 filmz-Bruce 19 år siden
#9 NightHawk 19 år siden
Kan anbefale filmen :
Django : The Man With Big Guns But No Brains vs. Gromit The Swordwielding HellHound From Tokyo ;)