Af dvd udgivelser er det helt klart Animations serier, som Futurama, Family Guy, Simpsons og South Park der fylder en kæmpe del af min samling. Ellers af film, er det vel action.
Og ved ikke hvorfor jeg fyrer dette crap af, men Nemesis, aka #11, er Alien ikke Sci-Fi? Fordi meget action finder man da ikke i denne film. Mon du mener Aliens? Selvom den ny også hører til Sci-Fi...
På trods af at jeg er den stolte ejer af et dvd-antal på den rigtige side af 500, har jeg tit problemer når jeg skal finde en ubetinget humor film frem når gutterne vil se noget hjernedødt underholdning.
Hvis det er en decideret genre tror jeg at jeg har flest indie-film, altså film produceret uden opbakning fra et større selskab. Hvis ikke må det være drama, men som andre kategorier er det også et rimeligt vidt begreb.
#21 Overordnet må Alien filmene vel være sci-fi. Men hvis de skal underkategoriseres er 1'eren gyser og 2'eren action (næsten mere end sci-fi).
#21 Jo der skulle have været tilført et S, der er nok ikke blevet trykket hårdt nok på S-tasten. Jeg var inde på IMDb Top 50 by Genre og det er faktisk nogle lidt mærkelige måde de har sat filmene op. Fx er LOTR-ROTK på en første plads og den falder vel ikke direkte ind under action! Der står Fantasy / Adventure / Action ud for, hvilken genre. Ellers vil jeg bytte Aliens ud med Platoon.
Undskyld for den lange tid det har taget, at svare, men køleren bar røget til pc'en så den lukkede ned når den nåede en vis tempratur. :-(
PS: det var noget af en omgang ulæste poster man nu skal igennem.
#21 filmz-Alex De Large 22 år siden
Og ved ikke hvorfor jeg fyrer dette crap af, men Nemesis, aka #11, er Alien ikke Sci-Fi? Fordi meget action finder man da ikke i denne film. Mon du mener Aliens? Selvom den ny også hører til Sci-Fi...
#22 skittlez 22 år siden
Hvis det er en decideret genre tror jeg at jeg har flest indie-film, altså film produceret uden opbakning fra et større selskab. Hvis ikke må det være drama, men som andre kategorier er det også et rimeligt vidt begreb.
#21 Overordnet må Alien filmene vel være sci-fi. Men hvis de skal underkategoriseres er 1'eren gyser og 2'eren action (næsten mere end sci-fi).
#23 filmz-nemesis 22 år siden
Jeg var inde på IMDb Top 50 by Genre og det er faktisk nogle lidt mærkelige måde de har sat filmene op. Fx er LOTR-ROTK på en første plads og den falder vel ikke direkte ind under action! Der står Fantasy / Adventure / Action ud for, hvilken genre. Ellers vil jeg bytte Aliens ud med Platoon.
Undskyld for den lange tid det har taget, at svare, men køleren bar røget til pc'en så den lukkede ned når den nåede en vis tempratur. :-(
PS: det var noget af en omgang ulæste poster man nu skal igennem.