Jeg leder efter en kortfilm som jeg så på DR1 eller TV2 engang i 99/00 og jeg syntes det kunne være sjovt at se den igen fordi den bare er HELT VILDT SYG! Den handler om - ehhhh - nå men der er i hvert fald en eller anden nøgen kvinde som prøver at stoppe sin "Tamagutchi" (de der små monstre i bibispil form som man skal holde i live) op i sig selv for derefter at prøve at føde den igen, ret sygt?!? Der er vel ikke nogen som har set den og kender navnet på den syge ballade af en kortfilm vel?
--------------------------------------- 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
Det var en af de kortfilm der var med i denne der komkurrence ehh hvad er det nu lige den hedder. Der hvor alle kan indsende en kortfilm og den røg så i finalen. Tror det var det samme år som den kortfilm med de tre røvere der sidder og venter ved en togovergang (eller togkrydsning eller hvad det nu hedder) Ahhhh Close Up hed konkurrencen
Har set den.. Det var den konkurrence der blev hostet af Master Fatman, og hvor filmen der vandt handlede om en dreng der lå og holdt vejret i et badekar. Den film var decideret ulækker, specielt når hun begynder at pisse ud over sig selv.
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
#1 filmz-XENTiNEL 22 år siden
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
#2 chandler75 22 år siden
#3 filmz-XENTiNEL 22 år siden
[Edit]
... I was not under the influence!!
#4 filmz-Jim Hopper 22 år siden
Der hvor alle kan indsende en kortfilm og den røg så i finalen. Tror det var det samme år som den kortfilm med de tre røvere der sidder og venter ved en togovergang (eller togkrydsning eller hvad det nu hedder)
Ahhhh Close Up hed konkurrencen
#5 filmz-XENTiNEL 22 år siden
så du har oxo set den? Syg ik?
#6 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
Den film var decideret ulækker, specielt når hun begynder at pisse ud over sig selv.
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#7 filmz-XENTiNEL 22 år siden
ja, den var vidst ik helt stueren.... hvad med navnet på filmen ??? nogen der kender det???
#8 Ikari 22 år siden
#9 filmz-XENTiNEL 22 år siden
hehe, ja det kunne den sq godt hedde;-)
#10 filmz-DetVarSoerens 22 år siden
Mvh.
Søren