Da jeg er sløvere end bony var i lørdags, så har jeg først lige opdaget denne tråd nu (havde set den før, men ikke fået den læst).
Eftersom jeg netop sidder og hører The Shins' Oh Inverted World nu, så bliver jeg nødt til at nævne New Slang, der er en sikker chill-giver hver gang (nok primært pga. brugen af den i Garden State).
Derudover må jeg lige overveje nærmere, hvad der skal på listen.
#9 - Mmm Songs: Ohia! Couldn't agree more. Han/de må gerne snart komme til Århus igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Eftersom jeg netop sidder og hører The Shins' Oh Inverted World nu, så bliver jeg nødt til at nævne New Slang, der er en sikker chill-giver hver gang (nok primært pga. brugen af den i Garden State).
Super fedt soundtrack, men the shins er jo også fantastiske.
#51 AP 15 år siden
#52 Michael Andersen 15 år siden
#53 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#54 davenport 15 år siden
#55 AP 15 år siden
"Calling You" af Jevetta Steele i Bagdad Café
#56 Skeloboy 15 år siden
Kom lige i tanke om [url= D'Amore fra Cinema Paradiso[/url]
#57 BN 15 år siden
Min hvad? :-)
#58 dyg 15 år siden
Derudover må jeg lige overveje nærmere, hvad der skal på listen.
#9 - Mmm Songs: Ohia! Couldn't agree more. Han/de må gerne snart komme til Århus igen.
#59 Wangsgaard 15 år siden
Super fedt soundtrack, men the shins er jo også fantastiske.
Goin' to Acapulco - Jim James Fra I'm not there sountrack, og er et fantastisk nummer og fantasisk scene i filmen.
Glemte lige de fedste nummer..
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond [
#60 AP 15 år siden
Mht. til Pink Floyd - enig, Syd Barret er helt fantastisk :-) Generelt er albummet (wish you were here) i min optik, det bedste de har lavet..