Jeg er i nostalagi hjørnet igen, og jeg mindes og ha haft et VHS bånd med en peter plys film.
Det er den hvor kingu barn og tigerdyr sidder fast oppe i et træ fordi Tigerdyr vidst hoppede for højt, det mest mindeværdig ved filmen er en hel bestemt scene hvor tigerdyr kure ned af bogstaverne i oplæserens bog, som læser historien op for en, det er en af de hel gamle film, men hvilken ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det allerbedste ved Tiger'n, er Tiger'n for han er nu bedst! Man tror han er lavet af gummi, han hopper i øst og i vest!
Oh yeah, det var en fed film. De er faktisk stadig ret sjove at gense. Så "Tigerdyrets familiefest" for ikke så længe siden, og selvom den er af nyere dato, har den faktisk meget af det samme, og virker ikke så letkøbt som mange af de andre direkte-til-video-disney-klassikere-på-dåse
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Ædsel og Marvin har lidt til fælles synes jeg de begge ret deprevsive karaktere, godt nok er ædsel ikke så fræk i tonen Som Marvin er 8-)
Hvem kan så li Ninka Ninus, hvis tigerdyret er drengenes og ædsel og grisling er pigernes.
Ahh må også sige Peter plys er go også, kan godt li hans uskyldige uvidenhed om alt mellem himmel og jord, han har sine hel egne teorier om tingene, og grisling æder det råt hver gang 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 elwood 20 år siden
Det er den hvor kingu barn og tigerdyr sidder fast oppe i et træ fordi Tigerdyr vidst hoppede for højt, det mest mindeværdig ved filmen er en hel bestemt scene hvor tigerdyr kure ned af bogstaverne i oplæserens bog, som læser historien op for en, det er en af de hel gamle film, men hvilken ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 Herrguth 20 år siden
#3 elwood 20 år siden
Edit: ahh ser ud til den kære axel har den. Peter Plys
af en gamle film og være så den da ret dyr oh well, må lige skrive den på min must buy liste.
#4 Herrguth 20 år siden
Dog er det den britiske R2 version, men der kan stadig vælges dansk tale på den...
#5 elwood 20 år siden
#6 gi-jones 20 år siden
er Tiger'n for han er nu bedst!
Man tror han er lavet af gummi,
han hopper i øst og i vest!
Oh yeah, det var en fed film. De er faktisk stadig ret sjove at gense. Så "Tigerdyrets familiefest" for ikke så længe siden, og selvom den er af nyere dato, har den faktisk meget af det samme, og virker ikke så letkøbt som mange af de andre direkte-til-video-disney-klassikere-på-dåse
#7 elwood 20 år siden
Og ja Tigerdyr er min ynglingsfigur. Tigerdyrets familie fest den må jeg også lige få set en eller anden dag.
#8 gi-jones 20 år siden
#9 elwood 20 år siden
Hvem kan så li Ninka Ninus, hvis tigerdyret er drengenes og ædsel og grisling er pigernes.
Ahh må også sige Peter plys er go også, kan godt li hans uskyldige uvidenhed om alt mellem himmel og jord, han har sine hel egne teorier om tingene, og grisling æder det råt hver gang 8-)
#10 Slettet Bruger [2955467358] 20 år siden
'Tænke, Tænke, Tænke' :D