Jeg er ikke helt sikker på om det falder inden for spørgsmålet: The Sum Of All Fears
***SPOILER*** Man ser atombomben sprænge i traileren. Jeg så filmen inden jeg havde set traileren og blev kanon overrakset da den rent faktisk sprang. Tænkte hele tiden at det ikke ville ske. Dybt skuffet over at traileren viser det. ***SPOILER***
HELT enig... sad med åben mund og polypper da den gik af. Så derefter traileren og var rystet over det.. kan folk ikke finde ud af at lave trailere mere?
Revolutions trailer snød mig sgu, det så ud til at være en god film. "snød" - jeg havde set den uanset hvad, men selvom jeg nu ved hvor dårlig filmen er, får jeg lyst til at se den når jeg ser traileren.
Thorsby og Patriarch: Samme idioti var også synligt i De To Tårne. Hvorfor skulle Gandalf absolut hives ind i den? Jeg havde da læst bøgerne, og vidste udemærket, han ville dukke op igen, men hvorfor skulle det udbasuneres for alle de, der ikke havde læst bøgerne?
Jeg syntes faktisk ikke traileren til The Matrix er så dårlig. Og det er da en genial slutning! "Unfortunately, no one can be told what the Matrix is. You have to see it for yourself." - WhatIsTheMatrix.com
#11 Thorsby 21 år siden
***SPOILER***
Man ser atombomben sprænge i traileren. Jeg så filmen inden jeg havde set traileren og blev kanon overrakset da den rent faktisk sprang. Tænkte hele tiden at det ikke ville ske. Dybt skuffet over at traileren viser det.
***SPOILER***
#12 Patriarch 21 år siden
HELT enig... sad med åben mund og polypper da den gik af. Så derefter traileren og var rystet over det.. kan folk ikke finde ud af at lave trailere mere?
#13 filmz-maban 21 år siden
"snød" - jeg havde set den uanset hvad, men selvom jeg nu ved hvor dårlig filmen er, får jeg lyst til at se den når jeg ser traileren.
jeg har "kun" set den en gang
#14 filmz-Martin Schou 21 år siden
Samme idioti var også synligt i De To Tårne. Hvorfor skulle Gandalf absolut hives ind i den? Jeg havde da læst bøgerne, og vidste udemærket, han ville dukke op igen, men hvorfor skulle det udbasuneres for alle de, der ikke havde læst bøgerne?
#15 lagoni 21 år siden
#16 The Insider 21 år siden
#17 Thorsby 21 år siden
#18 Thorsby 21 år siden
#19 rasser 21 år siden
Men omg, jeg mangler ord.
#20 filmz-lbw 21 år siden