Gravatar

#1 Patriarch 21 år siden

Enten ved at filmen var meget anderledes end traileren (ligner drama, men var action) eller ved at traileren ser monster fed/dårlig ud, men er det modsatte

Three Kings kan jeg nævne... synes den lignte en "nu går den vilde skattejagt" agtig film, men viste sig at blive langt mere seriøs end jeg havde ventet.

Et andet eksempel jeg har set på Usual Supect DVD'en er den første trailer til filmen. Den fik den til at ligne en slags tarentino film, med rap dialog og disco musik
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 filt 21 år siden

Hulk. Det lignede en ren actionfilm, men det var det ikke. :)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#3 filmz-phalanx 21 år siden

matrix(1) traileren, der skete ikke en skid, jeg havde faktisk ikke lyst til at se den, men en af mine venner slæbte mig med, og hold da kæft, den skulle jeg vist nok se engang til.
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
Gravatar

#4 davenport 21 år siden

Krybskytterne på Næsbygaard..

Jeg troede det var en CGI film med stemmer af Sam Jackson..

(Sorry)
:D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 HelmerJ 21 år siden

en af de film jeg havde glædet mig mest til pga traileren var SWAT, fy da føj da hvor jeg grinnes over at ha set sådan en gang juks, alt det gode blev smidt i traileren så det lignede den mest hårdtpumpede action film man til dato havde hørt om. Æv æv æv, det der var min dårligste dag
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#6 HeavyClaus 21 år siden

28 days later... Lignede monsterzombiefilm. Men var mere b-film agtig zombie ting... Meget federe end jeg regnede med IMO
Gravatar

#7 Skobbolop 21 år siden

nu har det ikke så meget med trailere at gøre.. men Matrix 1 har sgu været den bedste biograf oplevelse jeg har haft.. først og fremmest pga. at ikke vidste en skid om handlingen og jeg mener ikke jeg kan huske at hypen var særlig stor.. så havde overhovedet ingen forventinger.. men FØJ hvor var den god..

#8 Spanner 21 år siden

Godzilla

Jeg tænkte, at her ville der komme en fed monsterfilm, men i stedet fik man en tåbelig gang ævl
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#9 MadMartigan 21 år siden

The Matrix, snød også mig max.

Så var det også gutterne sagde...

Unfortunately, no one can be told what the Matrix is. You have to see it for yourself
I'm your huckleberry...
Gravatar

#10 The Insider 21 år siden

Planet of the Apes (2001), bar none. Lignede et stort, episk og ekstremt underholdene remake, med en fantastisk cast og med Tim Burton sikkert og velplaceret i instruktørstolen. Skuffelsen var stor.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: