Jeg vidste ikke engang at de havde medievidenskab på SDU, jeg troede kun at det var i København og Århus man havde det. Jeg søgte i hvertfald ind på Film og Medievidenskab i København sidste år, men kom ikke ind. I år har jeg søgt ind på nogle Film videnskabs uddannelser i England og skal til London og studere til september. Jeg vil faktisk gerne anbefale dette til andre også. Selvom jeg endnu ikke er begyndt på uddannelsen, så virker det som om, at indholdet er rigtig interessant.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Medievidenskab i Århus. Står nu med lejlighed som jeg var tvunget til at få fat i, hvis jeg nu havde været så heldig at komme ind på uddannelsen da jeg ikke har lyst til at bo på et eller andet herberg.
#3: Det er faktisk ikke så dyrt. Når man er EU borger koster det ca. 10.000 kr. om året, hvilket jo ikke er så meget, når man tænker på, hvad man betaler i Ebeltoft.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#1 filmz-Daedalos 20 år siden
Jeg søgte Medievidenskab på SDU og fik afslag.
På den igen til næste år
How much does life weigh?
#2 frahm-2 20 år siden
Jeg søgte i hvertfald ind på Film og Medievidenskab i København sidste år, men kom ikke ind. I år har jeg søgt ind på nogle Film videnskabs uddannelser i England og skal til London og studere til september. Jeg vil faktisk gerne anbefale dette til andre også. Selvom jeg endnu ikke er begyndt på uddannelsen, så virker det som om, at indholdet er rigtig interessant.
#3 Michael Andersen 20 år siden
#4 noget 20 år siden
Lyder som en god ide med England.
#5 ks 20 år siden
#6 noget 20 år siden
#7 filmz-JuuL 20 år siden
Hmm...
Sender bare regningen til regeringen tror jeg :)
#8 filmz-JuuL 20 år siden
#9 gi-jones 20 år siden
#10 frahm-2 20 år siden
Det er faktisk ikke så dyrt. Når man er EU borger koster det ca. 10.000 kr. om året, hvilket jo ikke er så meget, når man tænker på, hvad man betaler i Ebeltoft.