Jeg skal inden for den nærmese fremtid udskifte mit tv. Mit nye tv skal være fedt, men jeg er i tvivl om hvad jeg skal købe. Mit budget ligger på omkring 13-14000 kr (måske lidt mere, kan godt bruge lidt mere hvis det kan svare sig). Er der et tv i kan anbefale?
Jeg kiggede på et 40" thompsom projekttions tv 100hz i expert i dag, med indbygget dvd, det så ret så fedt ud, er det noget i kender noget til?
Projekttions TV'er plejer at være rimelig matte i billedet, ved dog ikke med de nye modeller.
Jeg har selv et Sony Wega 32" Widescreen. Kanon TV, dog ikke med DVD indbygget, hvilket jeg heller ikke vil anbefale. Jeg mener du kan få en Sony 32" lige nu for omkring 12.000 Men er ikke lige sikker på hvor.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
jeg vil anbefale dig at købe et fjernsyn uden DVD i. altså købe den obligatoriske dvd-afspiller selvstændigt. når det er sammenbygget er den ofte af dårlig kvalitet. og er den i udu.. hvad så? så skal den repareres, og det betyder hele fjernsynet skal afsted.
Jeg vil anbefale sonys nye model 32" widescreen til omkring 14000 i expert... det skulle være det næst bedste efter Philips 36", men det koster små 36000 kr!
--------------------------------------- 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!
#1 inflector 23 år siden
Jeg kiggede på et 40" thompsom projekttions tv 100hz i expert i dag, med indbygget dvd, det så ret så fedt ud, er det noget i kender noget til?
Glæder mig til at høre fra jer :=)
#2 trekster 23 år siden
Jeg har selv et Sony Wega 32" Widescreen. Kanon TV, dog ikke med DVD indbygget, hvilket jeg heller ikke vil anbefale. Jeg mener du kan få en Sony 32" lige nu for omkring 12.000 Men er ikke lige sikker på hvor.
#3 inflector 23 år siden
#4 filmz-dummy 23 år siden
#5 filmz-XENTiNEL 23 år siden
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7... Oswald was a fag!