Gravatar

#11 chandler75 17 år siden

Ja, bare man ikke har andre overflødige ting som møbler og sådan pjat :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#12 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Jeg tog konsekvensen af pladsmanglen og smed skiverne i lommer og æskerne på loftet. Men er ved at overveje en alternativ løsning. Jeg har en ret bred T-formet mellemgang, som jeg tror, jeg vil hænge 5-6 lange hylder op i på den ene lange side. Jeg savner lidt at kunne stå og læse på bagsiden af coveret.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#13 MuManden 17 år siden

Lidt mærkeligt at min DVDprofiler går helt kold når jeg trykker på plugins->country of Origin. Jeg gider ikke selv finde ud af hvor de kommer fra.
Men har lidt over 550 udgivelser og tror de 300-400 er fra USA, 30-40 er fra Hong kong og det samme fra Danmark og resten kommer nok fra Italien, Frankrig, Japan, korea, sverige, Tyskland og Mexico.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#14 mr gaijin 17 år siden

Jeg bruger ikke DVD-profiler. Men jeg har uden tvivl flest japanske film. Jeg vil tro, at listen ser sådan ud:

1) Japan
2) USA
3) Franktrig
4) UK
5) Italien/Sydkorea
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#15 dolphinfriendly 17 år siden

Uden tvivl amerikansk film, selvom jeg ikke rigtigt har tal på det. Tror det ser sådan her ud:

1. USA
2. Frankrig
3. Tyskland
4. Japan
5. Sverige

Gravatar

#16 Herrguth 17 år siden

1. USA 526
2. Danmark 73
3. UK 33
4. Frankrig 11

Resten er under 10, og det er fra Australien, New Zealand, Tyskland, Japan, Spanien, Kina, Italien og Sverige.

Skriv ny kommentar: