Jeg står i den situation at efter 6 dyre måneder med et mobilekstra200 abonnement hos tdc kan jeg nu skifte abonnement. Ville høre hvad folk har af forslag. Har både overvejet selvhenter, telmore, cbb og tele2.
Hos telmore er minutprisen 80 og sms 20. Hos cbb er det 69 og 19. Så cbb er en smule billigere. Ved bare ikke om de er lige så gode hvad angår dækning.
Jeg har haft både CBB og Telmore.. prismæssigt er de meget ens, dog har de lidt forskellige services, som kan være praktiske.
Min erfaring med CBB er at de faktisk har en ganske ok dækning (de kører på Sonofons net), men deres antenner eller net i det hele taget ikke er specielt godt. Jeg oplevede tit udfald, selvom min telefon stod til fuld sendestyrke, og at jeg havde svært ved at høre hvad folk sagde til mig.
Jeg skiftede så til Telmore, da jeg alligevel skulle have et nyt telefonnummer, og jeg kunne høre en stor forskel med det samme (med den samme mobil) og har ikke oplevet nogle udfald, med mindre sendestyrken er helt i bund. Så umiddelbart vil jeg anbefale Telmore.
Det var egentlig også min første idé, men så så jeg at cbb var lidt billigere. Men hvis cbb ikke har ligeså go dækning vil jeg da hellere betale lidt ekstra for at kunne få forbindelse.
#1 Hvis du bor i en storby ville jeg vælge den billigste. Jeg selv har cbb og har kun haft udfald når jeg står i et hus der ligger du til marker, men på den anden side det havde TDC også, så deeeeet...
#1 filmz-topmajor 21 år siden
#2 filmz-herskegut 21 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#3 filmz-topmajor 21 år siden
#4 filmz-Kadann 21 år siden
Min erfaring med CBB er at de faktisk har en ganske ok dækning (de kører på Sonofons net), men deres antenner eller net i det hele taget ikke er specielt godt. Jeg oplevede tit udfald, selvom min telefon stod til fuld sendestyrke, og at jeg havde svært ved at høre hvad folk sagde til mig.
Jeg skiftede så til Telmore, da jeg alligevel skulle have et nyt telefonnummer, og jeg kunne høre en stor forskel med det samme (med den samme mobil) og har ikke oplevet nogle udfald, med mindre sendestyrken er helt i bund. Så umiddelbart vil jeg anbefale Telmore.
#5 filmz-sanjo 21 år siden
#6 filmz-topmajor 21 år siden
#7 trekster 21 år siden
#8 filmz-herskegut 21 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#9 filmz-topmajor 21 år siden
#10 MuManden 21 år siden
Jeg selv har cbb og har kun haft udfald når jeg står i et hus der ligger du til marker, men på den anden side det havde TDC også, så deeeeet...