Ja, PM mig også, vi er altid en del der er klar på en omgang banging. Det er sku noget bedre, end det der rygklapperi den danske musikbranche præsterede i går aftes.. Jeg ville gerne give en månedsløn for at pisse Steffen Brandt i munden..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Helt enig, mht. TV-2. Deres nye album er ikke noget specielt og at de vandt hele 4 priser igår viservist lidt om hvor indspist det hele er. Fatter simpelthen ikke at Steffen Brandt ku vinde for bedste sangskriver. Jokeren blev efter min mening, på det groveste snydt for hans fremragende tekster til "Gigolo Jesus". Sur røv all the way :(
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Den danske musikindustri består af en flok dygtige men sammenspiste musikere, der kun kan finde ud af det samme, som de så gentager om og om igen. Bevares Kasper Eistrup lød da godt og Tude West på trommer og hver sit, men come on... Der skal fokuseres på nytænkning. Jeg synes faktisk den bedste pris var Urban-prisen, mest fordi jeg aldrig har hørt om de der vandt. - Det gjorde de så også selv opmærksom på i takketalen.
Det er tendensen i hele musikindustrien (verden over) jeg ikke bryder mig om. Klynkemusik uden nosser. Hvorfor anerkender man ikke fx. Volbeat?? Jeg fatter bjælde..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#18 Volbeat? Tror du måske, det er Sverige, du bor i? Danmark er et u-land, hvad angår rockmusik og det, der er hårdere, så et band som Volbeat (eller Hatesphere eller Raunchy eller Section A etc.) vil aldrig få anderkendelse i en musikalsk krøbling som Danmark. Den slags er man nødt til at lede efter blandt anmeldelserne i Sweden Rock Magazine.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Ja, Volbeat burde helt klart ha fået et par priser. Deres debut album er intet mindre end fremragende. Det samme gør sig faktisk også gældende for mange andre bands herhjemme. De får ganske enkelt ikke den opmærksomhed som de fortjener. I stedet vælger man år efter år, at hive de samme gamle støddere i branchen, (i det her tilfælde TV-2) frem og klappe dem på ryggen. DMA er efterhånden så gabende kedelig og intetsigende og siger absolut intet om hvad der sker i musik miljøet i Danmark.
# 19 -
Man ku' håbe på, at der på et eller andet tidspunkt kommer et award show for alternativ rock. Det ku' blive en fed oplevelse modsat den tamme DMA.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#11 stefsims 19 år siden
#12 filmz-Wacker 19 år siden
http://www.samarit.dk
#13 PredatorX 19 år siden
Bare giv mig en pm når du har besluttet dig.
#14 davenport 19 år siden
Det er sku noget bedre, end det der rygklapperi den danske musikbranche præsterede i går aftes..
Jeg ville gerne give en månedsløn for at pisse Steffen Brandt i munden..
#15 PredatorX 19 år siden
#16 Outbound Sith 19 år siden
Fox Mulder
#17 NightHawk 19 år siden
Helt enig, mht. TV-2. Deres nye album er ikke noget specielt og at de vandt hele 4 priser igår viservist lidt om hvor indspist det hele er. Fatter simpelthen ikke at Steffen Brandt ku vinde for bedste sangskriver. Jokeren blev efter min mening, på det groveste snydt for hans fremragende tekster til "Gigolo Jesus". Sur røv all the way :(
#18 davenport 19 år siden
Det er tendensen i hele musikindustrien (verden over) jeg ikke bryder mig om. Klynkemusik uden nosser.
Hvorfor anerkender man ikke fx. Volbeat?? Jeg fatter bjælde..
#19 filmz-yoshimura 19 år siden
#20 NightHawk 19 år siden
Ja, Volbeat burde helt klart ha fået et par priser. Deres debut album er intet mindre end fremragende. Det samme gør sig faktisk også gældende for mange andre bands herhjemme. De får ganske enkelt ikke den opmærksomhed som de fortjener. I stedet vælger man år efter år, at hive de samme gamle støddere i branchen, (i det her tilfælde TV-2) frem og klappe dem på ryggen. DMA er efterhånden så gabende kedelig og intetsigende og siger absolut intet om hvad der sker i musik miljøet i Danmark.
# 19 -
Man ku' håbe på, at der på et eller andet tidspunkt kommer et award show for alternativ rock. Det ku' blive en fed oplevelse modsat den tamme DMA.