Gravatar

#31 dyg 19 år siden

#29 - Ingen normale mennesker tager frivilligt til Kolding. Det er da et helvede uden lige. Nej du davenport, kom du hellere til Århus og se Usipian, når de engang kommer herop.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#32 davenport 19 år siden

HVAD ER NU I VEJEN MED KOLDING?

Vi har både borg og bryg! Og havnen var engang et af landets største Baconslagterier!!! - you cant argue wit´ that!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#33 dyg 19 år siden

Nej, Kolding ligger ikke i Vejen..

Der er flere ensrettede gader i Kolding end der er i New York, aldrig har jeg været i en by, hvor man så let kan fare vild :(
Gravatar

#34 davenport 19 år siden

MEN alle veje fører til Bacon!
Gravatar

#35 PredatorX 19 år siden

Jeps det er skam os:-)

Gider du evt sende den anmeldelse? Jeg tror faktisk ikke selv vi har set den.

The Rock er et ok spillested rent plads mæssigt, hvis der er fyldt op vel at mærke. Vi har spillet derinde for 80 mennesker, hvilket ikke var fedt. Så er stedet alt for stort, og du føler bare du spiller til et halbal. Da vi spillede der for to uger siden var der ca. 500 mennesker, og SÅ er det et fedt spillested:-)

Rent lyd og akustik mæssigt ER det noget håbløst. Det er faktisk ret svært at lave god lyd der. Man kan godt komme afsted med en god monitor lyd, så lyden på selve scenen er ok. Men selve "publikums lyden" kan godt være sværere at have med at gøre. Dog har lyden altid været hæderlig når jeg har været derinde. Jeg har aldrig oplevet den fuldstændigt forfærdelig, som tilfældet ofte har været med Loppen, Stengade 30 osv...

Yeah vi skal nok komme til Århus og spille! Kolding er jeg dog ikke helt så sikker på;-) Der har jeg ikke rigtigt nogle kontakter. Vi regner med at komme til Aalborg, Århus og Odense engang efter sommeren. Måske også Esbjerg og Horsens.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#36 dyg 19 år siden

Awesome.
Gravatar

#37 filmz-yoshimura 19 år siden

#35 Jo, jeg kan da sende dig en kopi af den, bare giv mig et par dage. Så håber jeg, at jeg når at få set jer, næste gang I spiller i København ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#38 davenport 19 år siden

Hvis du skal have kontakt til Kolding, skal du henvende dig til Godset.net - evt. ringe til Christian Haugh, der er superflink at tale med.
Det er et rigtig fedt spillested. Jeg har selv stået på scenen der et par gange, og det er upåklageligt.
Til Jeff Healey sidste fredag var der proppet. Det var helt vildt, og folk i Kolding er ikke bange for at tage til noget nyt.
Evt. et dobbelt gig med lokale Process - http://www.godzztogt.dk/sider/bands/process.asp - kunne være fedt. Det er flinke gutter med gode kontakter i byen.

:)

Skriv ny kommentar: