Gravatar

#1 Nicki52 15 år siden

Hvis du fik en rolle i en film eller tv-serie, hvad skal det så være? Jeg ville gerne være en man tror er god, men viser sig at være ond og sindsyg, og dør i sidste ende.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 filmz-Bruce 15 år siden

Jeg vil godt være en due, som skider ned i heltens mund, lige før han scorer kvinden.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 Nicki52 15 år siden

Hehe
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 MouseMickey 15 år siden

Nicki52 (1) skrev:
Hvis du fik en rolle i en film eller tv-serie, hvad skal det så være? Jeg ville gerne være en man tror er god, men viser sig at være ond og sindsyg, og dør i sidste ende.

HAHAHAHAHAHAHAHA :D
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#5 wimmie 15 år siden

Jeg tror nok det er mening at jeg skal være Catwoman... Hvis den Filmz-Batman-genindspilning eller nogensinde bliver til noget.

Ellers vil jeg naturligvis gerne være heltinden i en zombie-film - så skal jeg vise verden at kvinder i zombiefilm kan andet end at stivne og skrige ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#6 MOVIE1000 15 år siden

giv mig en skurk eller komedie rolle bare personen bærer briller
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 Highland Park 15 år siden

bruce (2) skrev:
Jeg vil godt være en due, som skider ned i heltens mund, lige før han scorer kvinden.

Jeg kan se, at du har øvet dig:
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg vil være ham der ass-raper vores helt og blæser knoppen af ham, lige før filmen slutter, bare for at fucke totalt med publikum. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9 Kruse 15 år siden

Jeg ville være ham der skulle have sex med Natalie Portman....Og så er det næsten ligegyldigt hvad det er for en slags film ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10 wimmie 15 år siden

German sheisse movie?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: