#49 - jeg så tv-serien ALF på listen, jeg har altid tænk på om det var en dukke eller en dværg der spillede ALF, for jeg synes altid ALF mange gange kunne løbe og gå rundt, som om det var en dværg i kostume, andre gange så det ud til at det bare var en træfigur med alf-kostume på.... Er der nogen der ved om de brugte den ene eller den anden metode, eller om de brugte begge, hvad der er mest sandsynligt.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Jeg var selvfølgelig lige inde og se, hvad hun har spillet med i fornyligt, her - Det ser ud til, at jeg lige skal have set "Tremors 3" en gang mere, for jeg har overhovedet ikke lagt mærke til hende (men hun ligner jo heller ikke den 14-årige unge fra JP).
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#51 Æsop9000 19 år siden
Er der nogen der ved om de brugte den ene eller den anden metode, eller om de brugte begge, hvad der er mest sandsynligt.
#52 maniac 19 år siden
#53 filmz-Kadann 19 år siden
Tænker du på den helt gamle serie der bl.a. havde Leonard Nimoy i en af rollerne på et tidspunkt?
#54 davenport 19 år siden
#55 Æsop9000 19 år siden
#56 stefsims 19 år siden
Jeg tror, jeg så hvert et afsnit dengang i de gode gamle 80ere.
#57 davenport 19 år siden
http://dvdpacific.com/item.asp?ID=640418
#58 lyspunkt 19 år siden
Det er blevet bedre
#59 filmz-jackjazz 19 år siden
"bedre" er da vist en underdrivelse... :-)
Jeg var selvfølgelig lige inde og se, hvad hun har spillet med i fornyligt, her - Det ser ud til, at jeg lige skal have set "Tremors 3" en gang mere, for jeg har overhovedet ikke lagt mærke til hende (men hun ligner jo heller ikke den 14-årige unge fra JP).
//JackJazz
#60 lyspunkt 19 år siden