Gravatar

#61 davenport 19 år siden

LOL hendes første rolle var i Panter Tanter :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#62 maniac 19 år siden

#53 Tænkte egentlig på 80'er serien da jeg skrev det... Men den originale kunne nu også være fin at få :)
Gravatar

#63 jessup 19 år siden

Skuespillere jeg savner som var stjerner i 70'erne som sjældent ses:

Bud Cort
Karen Black
Bruce Dern

Førstnævnte havde en lille glansrolle i The Life Aquatic with Steve Zissou. En jeg savnede, og som jeg altid håbede ville dukke op i en Tarantino film, var Charles Bronson. Han er desværre død nu:(
This is just until June
Gravatar

#64 lyspunkt 19 år siden

De har lige spillet Glory of Love, så jeg kom selvfølgelig til at tænke på Ralph Macchio
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#65 jessup 19 år siden

En anden fra 70'erne jeg savner som dog dukkede op i sære biroller i 80'erne er Michael J. Pollard (Bonny og Clyde) spillede overfor Robert Redford i "Little Fauss and Big Halsy" var senest med i "House of 1000 Corpses".
This is just until June
Gravatar

#66 davenport 19 år siden

KOm lige i tanke om en mer´. Ham der var i børnetime da jeg var lille. Han havde kun 4 fingre på den ene hånd, og jeg tror han hed Olaf eller sådan noget. (Han var vidst med i en 70 12 14 16 reklame også) - er han stået af?
Gravatar

#67 Benway 19 år siden

"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#68 Benway 19 år siden

Jeg husker ham mest fra "Øb og Bøv" og så var han gæst i et "Gotha" program dengang de var i fjernsynet (Gid de vente tilbage).
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#69 davenport 19 år siden

Jaa, det var da ham! hæhæ han er en sær snegl!
Gravatar

#70 Captain Vallo 19 år siden

Er der ikke noget med, at han er tandlæge i dag?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?

Skriv ny kommentar: