Gravatar

#1 Nicki52 15 år siden

Her kan man spørge efter nogen gode gamle skuespillere, som forsvandt fra filmen fra lang tid siden.

Den danske smukke skuespiller Vivi Bak forsvandt i 1970. Fem år før blev hun gift med den østrigske skuespiller Dietmar Schönherr og bosatte sig så i Tyskland nogle år senere. Fandt et af de sidste billeder der blev taget af hende og hun er helt ukendelig. Her er det.

Hvis der er en gammel skuespiller, som der er lang tid siden I har set, og vil gerne vide hvad der er sket med ham/hende, så bare skriv det herunder.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 MOVIE1000 15 år siden

Larry Johnson?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 Nicki52 15 år siden

Hvilken af dem, der er mange?
Gravatar

#4 MOVIE1000 15 år siden

en høj sort mand skaldet og fed
Gravatar

#5 Nicki52 15 år siden

Tænker du på ham basketballspilleren fra Space Jam (ikke hovedrollen)? Ellers ved jeg ikke hvem du mener?
Gravatar

#6 Lord Beef Jerky 15 år siden

Jeg undrede mig faktisk over hvad der blev af Barret Oliver fra Den Uendelige Historie og Frankenweenie forleden. Han havde sgu da karisma, så jeg håber det var hans eget valg at droppe Hollywood.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7 Skeloboy 15 år siden

Synes det her er en fed tråd, for folk der er for dovne til at google eller wiki :)
Gravatar

#8 MOVIE1000 15 år siden

jeg undrede mig faktisk over at der var en der hed Larry Johnson?
Gravatar

#9 Lord Beef Jerky 15 år siden

#8 Det er da et ufatteligt almindeligt navn ellers.... jeg undrer mig mere over navnet MOVIE1000. Er det din alder? =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#10 elwood 15 år siden

Hvad skete der egentlig med Rocco?

Synes aldrig man ser ham i nogle film mere ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: